Przetargi.pl
Dokończenie budowy pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na tzw. „Piwoni” w Siewierzu oraz przebudowa i odwodnienie dróg na „Piwoni” wraz z przebudową wodociągu” polegające na budowie zjazdów

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326499400 , fax. 326499402
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    Żwirki i Wigury 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 326499400, fax. 326499402
    REGON: 276258227
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na tzw. „Piwoni” w Siewierzu oraz przebudowa i odwodnienie dróg na „Piwoni” wraz z przebudową wodociągu” polegające na budowie zjazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na tzw. „Piwoni” w Siewierzu oraz przebudowa i odwodnienie dróg na „Piwoni” wraz z przebudową wodociągu” w zakresie zjazdów, które nie zostały wykonane przez wcześniejszego wykonawcę. Prace należy wykonać zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami, w tym specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją graficzną (rysunki z oznaczeniem zjazdów do wykonania). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w wyliczeniu ceny ryczałtowej zamówienia.2. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się w szczególności roboty polegające na budowie zjazdów na posesje prywatne, w tym odtworzenie wskazanych przez Zamawiającego fragmentów nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem wraz z podbudową z kruszywa łamanego gr. 20 cm.3. Dokumenty zamówienia dotyczące całości zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na tzw. „Piwoni” w Siewierzu oraz przebudowa i odwodnienie dróg na „Piwoni” wraz z przebudową wodociągu” zamieszczone są pod adresem: https://eurzad.finn.pl/gmsiewierz/?color=red#!/zamowienie/15915.4. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:a) zapewnienia dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych i innych podmiotów w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót – termin wykonania każdego ze zjazdów należy uzgodnić z mieszkańcem, celem zapewnienia dostępu do posesji,b) urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,c) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,d) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,e) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów,f) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów,g) wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp,h) wykonania i uzgodnienia w razie konieczności projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy,i) występowania z wnioskami o zajęcia pasa drogowego oraz poniesienia ewentualnych kosztów zajęcia,j) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,k) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny i poniesie te koszty,l) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie przedstawicieli Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,m) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń (również na terenie działek prywatnych) lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,n) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,o) w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek,p) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,q) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,r) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,s) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia),t) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km,u) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.5. Pozostałe warunki zamówienia:1) Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie uproszczonej oraz szczegółowej. Ceny i wartości należy przedstawić w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.2) Należy zachować warunki wynikające z pozwoleń, opinii, pism wydanych do przedmiotowego zadania i stanowiących załącznik do SWZ lub dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na tzw. „Piwoni” w Siewierzu oraz przebudowa i odwodnienie dróg na „Piwoni” wraz z przebudową wodociągu”3) W trakcie robót Wykonawca przedstawi materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi materiałów do akceptacji to ponosi ryzyko zabudowania materiałów niezgodnych z parametrami z dokumentacji. W przypadku zabudowania materiałów o niezgodnych parametrach Wykonawca na własny koszt przebuduje niezgodny element lub nie otrzyma za ten element wynagrodzenia.4) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia.5) Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.6) Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.7) Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu.6. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określono w Rozdziale III pkt 6 SWZ.7. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne w dwóch transzach, przelewem na rachunek Wykonawcy, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 4 do SWZ. Faktury Wykonawcy za wykonane roboty zostaną zapłacona w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru częściowego/końcowego bez wad istotnych podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. Załącznikami do faktury, stanowiącymi podstawę do zapłaty wynagrodzenia są również oświadczenia ewentualnych podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji odebranych robot budowlanych.8. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiar z dokumentami zamówienia na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się drogą elektroniczną do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie uproszczonej oraz szczegółowej.9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 72 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ. 10. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określono w Rozdziale III pkt 10 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej tj. wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi lub chodnika lub ścieżki rowerowej lub innego drogowego ciągu komunikacyjnego lub parkingu lub terenu utwardzonego, o nawierzchni z kostki brukowej, o wartości tych robót minimum 20 000,00 zł brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach