Gmina Nowogródek Pomorski ogłasza przetarg
- Adres: 74-304 Nowogródek Pomorski, ul. A. Mickiewicza 15
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7471760, 7471711 , fax. 095 7471760
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogródek Pomorski
ul. A. Mickiewicza 15 15
74-304 Nowogródek Pomorski, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7471760, 7471711, fax. 095 7471760
REGON: 21096695800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodekpomorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie budowy budynku magazynowego na sprzęt sportowy w Karsku dz. gruntu nr 763/4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku magazynowego na sprzęt sportowy w Karsku dz. gruntu nr 763/4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustaw Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca winien posiadać polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 tysięcy złotych. 5. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej trzech zamówień, zawierających w zakresie wykonywanych prac, roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. kryteriów spełnia/nie spełnia i odbędzie się na podstawie zlożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 12.2 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - .załącznik nr 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. wypełniony wykaz wykonywanych robót - załącznik nr 6. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 tysięcy złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodekpomorski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu - II postępowanie o udzielenie zamówienia
Dodano: 2016-07-22 - Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 6 w Kołobrzegu w ramach zadania Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty
Dodano: 2016-07-13 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Staniewice
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie docieplenia ścian budynków mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części
Dodano: 2016-07-05 - Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa części pomieszczeń budynku przy ul. 1-go Maja 19 w Myśliborzu z przeznaczeniem na archiwum
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa remont i modernizacja pomieszczeń wraz z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych w obiekcie Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Stefana Żeromskiego w Drawsku Pomorskim przy ulicy Piłsudskiego 12 w ramach zadania dofinansowanego z Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020
Dodano: 2016-05-25 - Remont dachu budynku przy ul. 1-go Maja 19 - segment A i B
Dodano: 2016-05-19 - Budowa zaplecza socjalnego boiska w Karcinie
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa poddasza Myśliborskiego Ośrodka Kultury
Dodano: 2016-04-22