Gmina Urzędów ogłasza przetarg
- Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
- Data zamieszczenia: 2016-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
ul. Rynek 26 26
23-250 Urzędów, woj. lubelskie
tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
REGON: 00054908043729 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie budowy budynku biurowo-usługowego, ul. Rynek 12 w Urzędowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty wykończeniowe budynku biurowo - usługowego, zlokalizowanego przy ul. Rynek 12, w Urzędowie, w zakresie: a) tynki wewnętrzne i okładziny; b) izolacje podposadzkowe i warstwy wyrównujące; c) posadzki; d) stolarka i ślusarka wewnętrzna; e) malowanie wewnętrzne tynków; f) elewacja - docieplenie płytami styropianowymi na ścianach metodą lekką z wyprawą elewacyjną silikatową barwioną; g) schody zewnętrzne i podjazd; i) dostawa i montaż windy osobowej. j) zagospodarowanie terenu ( nawierzchnie z kostki brukowej, ogrodzenie, zieleń) Szczegółowy zakres i opis robót przedstawia projekt budowlany, stwiorb, opis techniczny, a także załącznik nr 1a do niniejszej siwz - formularz pn. przedmiar robót - na podstawie którego wykonawcy opracują kosztorys ofertowy, Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego odbioru i wystawienia faktury częściowej na zakończone i odebrane elementy robót budowlanych. 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby dobrej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne, a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w których Wykonawca wbuduje nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i nie zapłaceniem. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ( projekt budowlany, stwiorb, opisy techniczne )znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , wyrobów innych o parametrach techniczno, eksploatacyjnych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu technologii przewidzianych w projekcie budowlanym. 3) W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez zamawiającego i podjęciu decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Pod pojęciem parametry rozumie się rodzaj materiału, przekrój, wytrzymałość, grubość, średnice, system itp., oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. 6) Parametry wskazane w ww. dokumentach wskazanych w punkcie 2), będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp., wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 7) Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - w szczególności formularze pn. przedmiary robót - zał. nr 1a z projektem budowlanym, stwiorb i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumentach po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 9) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wymagana będzie współpraca z innym wykonawcą realizującym roboty w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznej, w zakresie ustaleń dotyczących kolejności realizacji robót, zgodnie ze sztuką budowlaną, 2) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania: - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, dokonania odbiorów częściowych, odbioru końcowego i pogwarancyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 18 000 złotych, słownie: osiemnaście tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); w terminie do dnia 2016-02-18, do godz. 10:00. Sposób przekazania: 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją wadium - budynek biurowo-usługowy -stan wykończeniowy 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta , poręczyciela. 10. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej na budynek wielorodzinny z przeznaczeniem na mieszkania socjalne na działce nr 247 w m. Nowy Stręczyn.
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie budowy budynku administracyjno-biurowego ze schroniskiem dla kotów przy ul. Braterstwa Broni w Zamościu
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana drzwi w pomieszczeniu serwerowni na drzwi klasy 4 w KPP w Hrubieszowie z demontażem i montażem osprzętu instalacji kontroli dostępu
Dodano: 2016-07-14 - Remont skrzydła zachodniego oraz pomieszczeń sanitarnych budynku Archiwum Państwowego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 13
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie sanitariatów na obiektach UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/42-2016/DOP-p).
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części
Dodano: 2016-06-08 - Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach
Dodano: 2016-06-02 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Manhattan i Broadway przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-05-18 - Wykonanie remontu oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych i korytarzach oraz instalacji elektrycznej w domu studenckim Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa sanitariatów w budynku Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/31-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-05-06