Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ogłasza przetarg
- Adres: 45-075 Opole, ul. Krakowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 33 600 , fax. 77 40 33 609
- Data zamieszczenia: 2019-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
ul. Krakowska 38
45-075 Opole, woj. opolskie
tel. 77 40 33 600, fax. 77 40 33 609
REGON: 16012870100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ocrg.opolskie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”. 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do produkcji przekazanego przez Zamawiającego materiału dydaktycznego - folderu zgodnie z poniższymi parametrami 1) Folder na temat metodologii „Lean management” oraz przykładów zastosowania koncepcji w konkretnych przedsiębiorstwach: a) format A4, b) liczba stron 52 (24 str. cz. I i 24 str. cz. II, 4 str. okładki folderu), c) papier środka: kreda matowy - 130g, d) papier okładki : kreda mat - 250 g, e) szycie zeszytowe zszywkami oczkowymi do wpięcia w segregator f) wydruk w pełnym kolorze, g) uszlachetnianie: folia matowa, lakier wybiórczy UV h) nakład 100 sztuk. 2) Wykonawca zobowiązany jest także do nagrania otrzymanych od Zamawiającego materiałów dydaktycznych w wersji elektronicznej na nośniki danych USB i dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego wg poniższej specyfikacji: a) interfejs kompatybilny z USB 2.0/3.0, b) szybkość zapisu danych: minimum 15 MB/s, c) szybkość odczytu danych: minimum 25 MB/s, d) Wykonawca ma zapewnić opakowanie dla każdej pamięci USB, e) nadruk z oznaczeniami logotypami projektowymi i nazwą projektu (Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy) muszą znajdować się w eksponowanym miejscu pamięci USB, f) logotypy i oznaczenia projektowe zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia Umowy, g) Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji w sprawie koloru pamięci USB i nadruku, h) pojemność min. 16 GB, i) ilość: 100 sztuk. 2. Wszystkie elementy zamówienia (folder oraz nośnik danych USB) muszą spełniać łącznie następujące kryteria: 1) funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie, 2) trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom np. podczas kilkukrotnego otwierania i zamykania, nadruki muszą być trwałe, 3) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu): a) poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, b) graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem, c) krawędzie artykułów są prawidłowo wykończone i nie niosą za sobą niebezpieczeństwa skaleczeń. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dostarczonych do siedziby Zamawiającego wyrobów na okres minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3. Ostateczny terminy realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 września 2019 r. do godz. 15:00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy 3) oświadczenie dot. grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa na potrzeby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2024-01-04 - Dostawa na potrzeby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa materiałów promujących zadania i działania Publicznych Służb Zatrudnienia realizowanych w ramach sieci EURES
Dodano: 2023-10-25 - Usługa polegająca na dostawie materiałów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Dodano: 2023-08-18 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej
Dodano: 2023-04-26 - Gadżety promocyjne na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w tym materiały szkoleniowe i konferencyjne
Dodano: 2022-12-22 - Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-promocyjnych służących kampanii świadomościowej
Dodano: 2022-07-14 - Zakup nagród pamiątkowych i materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-04-20 - Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-02-11 - Wykonanie i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-12-16