Przetargi.pl
Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8714104 , fax. 015 8714130
  • Data zamieszczenia: 2012-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 015 8714104, fax. 015 8714130
    REGON: 83040965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszastarka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 520 godzin zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1.Zajęcia w Zespole Szkół w Blinowie - będą odbywać się w okresie realizacji projektu do czerwca 2013 r. 1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji- w wymiarze 30 h w ciągu realizacji projektu. W SP w Blinowie przewiduje się utworzenie 3 grupy uczniów (ogólna liczba dzieci 20 w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa - 6 osobowa ). W ramach projektu odbędzie się po 30 godzin zajęć z każdą grupą, łącznie 90 h 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych przewiduje się utworzenie 3 grupy zajęciowe ( 20 osób w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa). Dla każdej z grup przewidziano 30 h. 3) W SP w Blinowie zostaną zorganizowane zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ramach 60 h. W okresie realizacji projektu zostaną zorganizowane dla 2 grup dzieci zajęcia po 30 h dla każdej. Liczebność grupy (ogółem 8 - osób, w tym 4 dziewczynki, 4 chłopców, po 4 osoby w grupie). Produktem projektu będą - 90 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym takżezagrożonych ryzykiem dyslekcji, - 90 h zajęć matematycznych, - 60 h zajęć logopedycznych Pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć. 2. Zajęcia w Szkole Podstawowej w Polichnie- zajęcia będą odbywać się w okresie realizacji projektu do czerwca 2013 r. 1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji- w wymiarze 30 h, w ciągu trwania projektu. W SP w Polichnie przewiduje się utworzenie 3 grupy uczniów( 20 osób w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa). W ramach projektu odbędzie się po 30 godzin zajęć z każdą grupą. 2) W SP w Polichnie zorganizowane zostaną zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - projektodawca przewiduje utworzenie 3 grup. (Liczba dzieci ogółem 20 , w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa). Dla każdej z grup przewidziano po 30 h zajęć. Zajęcia będą odbywać się bezpośrednio po lekcjach. Produktem projektu ( pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć) - 90 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, - 90 h zajęć matematycznych, 3. Zajęcia w Zespole Szkół w Szastarce- zajęcia będą odbywać się w okresie realizacji projektu, w okresie do czerwca 2013 r. 1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji w wymiarze 30 h , w ciągu trwania projektu. Przewiduje się utworzenie grupy 8 osobowej ( 1 dziewczynka i 7 chłopców), 2) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 h). Przewidziano utworzenie 1 grupy zajęciowej ( 8 osób, w tym 3 dziewczynki i 5 chłopców). 3) zajęcia dla uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych. Zajęcia będą odbywały się w 1 grupie, w ramach 40 h, w ciągu realizacji projektu. Grupa docelowa to 6 osób. Produktem projektu będą (pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć) - 30 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym takżezagrożonych ryzykiem dyslekcji, - 30 h zajęć matematycznych, - 40 h zajęć matematyczno-przyrodniczych. W chwili przystąpienia do realizacji projektu należy oznakować sale i dokumenty zgodnie z zasadami promocji projektów PO KL . Do obowiązków osoby prowadzącej zajęcia z ramienia wykonawcy będzie należało m. in 1. Świadczenie usług edukacyjnych według zestawienia zawartego w pkt.6.1. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia, zgodnie z założeniami projektu systemowego pn. Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Zachowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego. 4. Opracowanie, najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem danego semestru, wstępnego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu pn. Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka. przy następujących założeniach a) zajęcia powinny być dopasowane do tygodniowego planu zajęć w klasach I - III poszczególnych szkół podstawowych. b) zajęcia powinny być prowadzone przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do warunków szkoły. c) przerwa pomiędzy zakończeniem lub rozpoczęciem zajęć podstawowych a rozpoczęciem lub zakończeniem zajęć dodatkowych nie może przekroczyć 0,5 godziny zegarowej d) plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas 5. Przedstawienie powyższego do akceptacji dyrektorom Szkół Podstawowych Gminy Szastarka biorących udział w projekcie oraz zespołowi koordynującemu projekt 6. Dostosowanie harmonogramu do aktualnego rozkładu zajęć (w przypadku zmiany planu lekcji). 7. Informowanie Dyrektora danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, o wszelkich zmianach w harmonogramie. Jednocześnie, każdorazowo, informację o zmianie w harmonogramie należy przedstawić drogą mailową również do Koordynatora i Asystenta projektu wyznaczonego przez Zamawiającego do realizacji projektu (adres mailowy zostanie przekazany po podpisaniu umowy z Wykonawcą) 8. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w grupach (zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 28.06.2013 r.według zaakceptowanego planu pracy 9. Opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć, zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci. 10. Decydowanie o wyborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. 11. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zapewniająca realizację celu głównego projektu, którym jest objęcie wsparciem pedagogicznym rozwoju indywidualnego uczniów klas I-III z 3 szkół podstawowych Gminy Szastarka, z uwzględnieniem ich możliwości i potrzeb edukacyjnych oraz celów szczegółowych tj. a) Objęcie opieką logopedyczną uczniów, u których zdiagnozowano problemy z zaburzeniami rozwoju mowy, b) Zminimalizowanie różnic w czytaniu i pisaniu oraz wsparcie dzieci ze szczególnymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, poprzez dostosowanie wymagań dydaktyczno-wychowawczych do potrzeb i możliwości ucznia c) Rozwijanie umiejętności i zainteresowań uczniów zdolnych w ramach nauk matematyczno przyrodniczych. 12. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dokumentacji dla każdego rodzaju zajęć , w tym m.in - założenie i prowadzenie Dzienników zajęć dla poszczególnych zajęć dodatkowych dla każdej ze szkół - uzupełnianych na bieżąco, - sporządzanie list obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z liczbą dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć, - sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez zespół koordynujący projekt, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie- co kwartał, - sporządzanie ankiet przeprowadzonych wśród rodziców i nauczycieli poszczególnych przedmiotów przed i po okresie realizacji projektu; oraz przedstawienie i przekazanie we współpracy z Dyrektorem danej szkoły w szczególności a. dla zajęć logopedycznych : - opinii logopedy przed i po realizacji projektu, b. dla zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - zapisów w dziennikach lekcyjnych, - wyników semestralnych i rocznych, - opinii wychowawcy na temat postępów dziecka, c. dla zajęć rozwijających umiejętności i zainteresowania uczniów zdolnych w ramach nauk matematyczno-przyrodniczych - testów osiągnięć, - wyników konkursów szkolnych, pozaszkolnych, - wyników semestralnych i rocznych, - analiz pracy uczniów - (test umiejętności dla uczniów), - ankiet przeprowadzonych wśród rodziców dot. rozwoju zainteresowań dziecka (przedrozpoczęciem i po zakończeniu realizacji zajęć), - testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności z zajęć dodatkowych, 13. Wydanie zaświadczeń o udziale w zajęciach wszystkim uczestnikom po zakończeniu realizacji zajęć. 14. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu., 15. Oznakowanie miejsc oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. 16. Umożliwienie Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego wizytowania podczas zajęć. 17. Udział Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej w comiesięcznych spotkaniach roboczych dot. monitorowania prawidłowej realizacji projektu, chyba, że Zamawiający zdecyduje inaczej. 18. Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań. 19. Troska o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo uczniów. 20. Współpraca z zespołem koordynującym. 21. Współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem zajęć. 22. Współpraca z rodzicami uczniów. 23. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 24. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół oraz regulaminów pracowni, w których będą prowadzone zajęcia. 25. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z dokumentów programowych POKL. III. Dodatkowe warunki zamówienia: 1. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich powyżej wymienionych rodzajów zajęć. 2. Jednostka tj. 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom, a dla zajęć specjalistycznych tj. zajęcia logopedyczne - 60 minutom. 3. W przypadku gdy zajęcia nie mogą się odbyć w zaplanowanym terminie, Wykonawca jest zobowiązany ustalić inny termin realizacji zajęć z zastrzeżeniem pkt 8 2). niniejszej SIWZ. 4. W danej grupie tematycznej w danej szkole zajęcia powinien prowadzić jeden nauczyciel przez cały okres trwania umowy. 5. W uzasadnionych przypadkach (np. długotrwała choroba), gdy nie ma możliwości przełożenia terminu realizacji zajęć, Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć osobę zastępującą nauczyciela prowadzącego, posiadającą co najmniej równorzędne kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia poszczególnych zajęć. 6. Zajęcia będą przeprowadzane w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Szastarka biorących udział w realizacji niniejszego projektu. 7. Zamawiający zaleca, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku. 8. Zajęcia mogą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że Wykonawca może prowadzić zajęcia samodzielnie i w wybranej formie. 9. Liczba godzin podanych w pkt. I.6. jest liczbą planowaną. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowane i udokumentowane zajęcia pozalekcyjne. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia prawne i finansowe w stosunku do Zamawiającego, jeśli z powodów własnych lub obiektywnych przyczyn wynikających z organizacji szkoły, nie będzie mógł odbyć zajęć według harmonogramu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl/bip/zamówieniapubliczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach