Gmina Olszówka ogłasza przetarg
- Adres: 62-641 Olszówka, Olszówka 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2739010 , fax. 063 2739030
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszówka
Olszówka 15 15
62-641 Olszówka, woj. wielkopolskie
tel. 063 2739010, fax. 063 2739030
REGON: 00054932900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszowka.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Docieplenie wraz z utwardzeniem terenu oraz wykonanie prac wewnętrznych w świetlicy Zawadka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Docieplenie ścian zewnętrznych m? 289,9 płytami styropianowymi grubości 10 cm i wykonanie wyprawy elewacyjnej; wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych; montaż zbiornika o pojemności 9 m? na ścieki ;wykonanie nawierzchni z kostki brukowej m? 370,7 i żwirowej m? 256,4;ogrodzenie z siatki na cokole mb. 167 wraz z bramą i furtką; wewnętrzne roboty ogólnobudowlane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1- 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a. Posiadają uprawniania do wykonywania określonej w przedmioci zamówienia działalności lub czynności. b. Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 22.01.2010 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia ( budowa, przebudowa lub remont budynku użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej jak 250.000,0 zł). c. Dysponują osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (w tym kierownik budowy, oraz w specjalnościach sanitarnej, elektrycznej). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię uprawnień oraz kserokopię zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty te powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem. d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert tj. posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie robót. e. Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na nawierzchnię z kostki brukowej i ogrodzenie licząc od daty odbioru końcowego całego zadania. f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz ofertowy z załącznikami. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1- 4 wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty. 3.Potwierdzona kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku , gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki jako załącznik nr 2 do oferty. 4.Wykaz robót budowlanych o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. do dnia 22.01.2010 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr 3 do oferty. Należy również do każdej roboty dołączyć referencje. 5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego sporządzony na załączniku nr 4 do oferty. Należy również dołączyć potwierdzenie posiadania uprawnień oraz zaświadczenie wydane prze Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzającej wpis danej osoby na listę członków właściwej izby ( Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert - to jest posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy. Jako załącznik nr 5 do oferty. 7. Zaakceptowanie projektu umowy (poprzez zaparafowanie każdej strony) na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do oferty. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiary Robót do SIWZ, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót jako element pomocniczy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ( spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. b. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. c. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszowka.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tarasu przed Biblioteką Collegium Polonicum UAM w Słubicach
Dodano: 2016-07-18 - Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 8 części
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja obiektu administracyjno - biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie
Dodano: 2016-07-15 - Adaptacja części powierzchni piwnic pawilonu chirurgicznego na archiwum oraz remont Poradni Chirurgicznej .
Dodano: 2016-07-14 - Malowanie pokoi i kuchni w DS. Jagienka i DS. Zbyszko
Dodano: 2016-06-24 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem przy Szkole Podstawowej nr 4 w Śremie
Dodano: 2016-06-23 - Remont 5 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części
Dodano: 2016-06-20 - Remont i modernizacja budynku szkoły w Rakoniewicach
Dodano: 2016-06-17 - Remont toalet na parterze w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na bieżące wykonywanie awaryjnych drobnych robót ogólnobudowlanych elektrycznych i instalacyjnych w obiektach uczelni (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie), w następujących częściach: PAKIET I - Roboty budowlane, PAKIET II - Roboty elektryczne, PAKIET III - Roboty instalacyjne.
Dodano: 2016-06-09