Przetargi.pl
Docieplenie obiektu hotelowo - sportowego Atletikon przy ul. Agrykola 8 w Elblągu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Karowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 642 45 30 , fax. 055 642 45 30
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Karowa 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 642 45 30, fax. 055 642 45 30
    REGON: 00066295900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie obiektu hotelowo - sportowego Atletikon przy ul. Agrykola 8 w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowo- termomodernizacyjnych obiektu hotelowo - sportowego Atletikon przy ul. Agrykola 8 w Elblągu. 1.1. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Europrojekt Zbigniew Kuśmierz ul. Królewiecka 195 a w Elblągu: A. Dokumentacja projektowa I. PRZEDMIAR ROBÓT: 1) Przedmiar robót NAZWA INWESTYCJI: Docieplenie obiektu hotelowo - sportowego Atletikon ADRES INWESTYCJI: ul. Agrykola 8, 82-300 Elbląg 2) Przedmiar robót NAZWA INWESTYCJI: Docieplenie obiektu hotelowo - sportowego AtletikonInstalacja odgromowa ADRES INWESTYCJI: ul. Agrykola 8, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że przedmiar robót wymieniony w pkt I. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY: 1) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Nazwa inwestycji: Docieplenie obiektu hotelowo - sportowego Adres inwestycji: Elbląg, ul. Agrykola 8 Nazwa obiektu: Obiekt hotelowo - sportowy 2) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Nazwa inwestycji: Termoizolacja obiektu hotelowo - sportowego - Instalacja odgromowa Adres inwestycji: Elbląg, ul. Agrykola 8 Nazwa obiektu: Obiekt hotelowo - sportowy B. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 1) Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Nazwa inwestycji: Termoizolacja obiektu hotelowo - sportowego Adres inwestycji: Elbląg, ul. Agrykola 8 Nazwa obiektu: Obiekt hotelowo - sportowy 2) Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych Nazwa inwestycji: Termoizolacja obiektu hotelowo - sportowego Adres inwestycji: Elbląg, ul. Agrykola 8 Nazwa obiektu: Obiekt hotelowo - sportowy Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. II. ppkt 1) i 2) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wymieniona w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ 2. Zakres zamówienia: 2.1.Roboty termomodernizacyjne: 2.1.1. wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku hotelowym; 2.1.2. docieplenie ścian zewnętrznych budynku hotelowego; 2.1.3. wykonanie pokrycia dachowego na całym obiekcie (budynek hotelu, łącznik, budynek sali sportowej) 2.2. Roboty remontowe pozostałe: 2.2.1. wykonanie instalacji odgromowej wg. projektu branży elektrycznej 2.2.2. remont przykanalików odprowadzających wody deszczowe. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizję należy poprzedzić kontaktem z Działem Techniczno - Eksploatacyjnym MOSiR tel 55 642 45 30 wew.26 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego robót do wysokości środków posiadanych w budżecie. 5. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorcami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 6. W przypadku wygrania przetargu i realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 1- Kodeksu Cywilnego. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie osób trzecich. 8. Na wykonane roboty budowlane i dostawy stanowiące przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.. 9. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany terminu realizacji: a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami). d) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 2) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 3. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: 1) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, 2) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 05 1160 2202 0000 0000 6191 2128 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w kasie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.elblag.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach