Przetargi.pl
Docieplenie i kolorystyka elewacji budynku Wiejskiego Ośrodka Kultury w Kwielicach dz. nr 232, 706/3 gm. Grębocice.

Gmina Grębocice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 50 31 , fax. 076 8315077
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
    ul. Głogowska 3 3
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 50 31, fax. 076 8315077
    REGON: 39064760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie i kolorystyka elewacji budynku Wiejskiego Ośrodka Kultury w Kwielicach dz. nr 232, 706/3 gm. Grębocice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 1.Zakres robót obejmuje: roboty remontowe i renowacyjne polegające na demontażu i montażu elementów ślusarki, odbiciu tynków zewnętrznych wraz z wykonaniem nowych o pow. 104,17m 2, ociepleniu ścian zewnętrznych, bez części garażowej, styropianem gr. 10 cm 466,85 m2, malowaniu ścian zewnętrznych farbami silikatowymi dostosowanymi do wybranego systemu ocieplenia 672,72 m2, malowanie wykonać na podstawie kolorystyki przedstawionej w części graficznej projektu (przed przystąpieniem do robót kolorystycznych malowania elewacji przedstawić Zamawiającemu kolory farb celem akceptacji), zakres robót obejmuje też malowanie elementów ślusarki, okładziny z płytek klinkierowych mrozoodpornych na cokołach o pow. 41,55 m2, montaż bramy garażowej wraz z drzwiami aluminiowymi, utwardzenie nawierzchni wzdłuż budynku z kostki betonowej - 42,00m2 . Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w dokumentacji i przedmiarze robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANE: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu patrz ust.3 punkt 3.2 do 3.5 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.3 gwarancjach bankowych 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art.6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109,poz.1158 z poźniejszymi zmianami) 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się na konto Urzędu Gminy Bank Spółdzielczy Wschowa O Grębocice Nr rachunku : 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopie dowodu wpłaty wadium. 5. Wadium wnoszone w innej formie poręczenia, gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. ul.Głogowska 3,59-150 Grębocice ,w kasie w godz. 8:00-13:00 nie później niż do godz. 10:00 w dniu 23.07.2009 r. Kopię lub kserokopię podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającego postępowanie ,przy otwarciu ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a w szczególności spełnią poniższe warunki: -przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. -przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom będącym przedmiotem zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót np.: referencje, opinie) o wartości ogółem 100 tys. złotych brutto (minimum trzy roboty). - udokumentują posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich uprawnień oraz przynależności do Okręgowej Izby Budowlanej. - udzielą trzyletniej gwarancji na wykonywane roboty - do oferty dołączą kosztorys ofertowy uproszczony Uwaga - Wykonawca którego oferta zostanie wybrana celem realizacji robót dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys szczegółowy. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych powyżej. W przypadku wykonania robót przez podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania w ofercie roboty które powierzy podwykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom będącym przedmiotem zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie np.: referencje, opinie) o wartości ogółem 100 tys. złotych brutto (minimum trzy roboty). e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; f) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz są członkami Okręgowej Izby Budowlanej g) dodatkowo do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający może zażądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, c, d, e, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach