Przetargi.pl
Docieplenie budynków Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rutkach.

Urząd Gminy Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-312 Rutki, ul. 11 Listopada 7
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 086 2763161 , fax. 086 2763160
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rutki
    ul. 11 Listopada 7 7
    18-312 Rutki
    tel. 086 2763161, fax. 086 2763160
    REGON: 00053696000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie budynków Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rutkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowy zakres robót obejmuje: -Roboty przygotowawcze i towarzyszące. -Wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV - 365,20m2. -Wymianę stolarki zewnętrznej drzwiowej na drzwi aluminiowe z samozamykaczami - 30,61m2. -Docieplenie stropodachów wentylowanych granulatem wełny mineralnei o grubości warstwy 14cm metodą wdmuchiwania wraz z montażem kominków wentylacyjnych - 1824,60m2. -Docieplenie stropodachów - Izolacje cieplne z wełny mineralnej o grubości 10cm - 24,20m2. -Docieplenie ścian płytami styropianowymi o grubości 14cm - 2640,59m2, plus docieplenie ościeży - 441,38m2. Szczegółowy zakres określony jest w przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy i spełnia wymagania art. 22 ust 1 ustawy PZP. 2.Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej. 3.Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe /główny wykonawca, podwykonawca, udziałowiec konsorcjum/ i w ciągu ostatnich 5 lat licząc do daty składania wniosku lub, jeżeli jest krótszy to w okresie prowadzenia przez siebie działalności wykonał, co najmniej: 5000m2 elewacji z dociepleniem ścian styropianem lub wełną mineralną. 4.Udzieli rękojmi na wykonane roboty na okres 3 (trzech) lat od dnia odbioru i przekazania zadania zamawiającemu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do rejestru działalności gospodarczej odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj.: status prawny firmy, data i miejsce rejestracji, nr rejestracyjny, kierunki działalności gospodarczej, do których jest uprawniona firma /wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia/. W przypadku spółki oferent powinien przedstawić dokument określający sposób jej reprezentowania. 2.Tabelaryczny wykaz wykonanych elewacji przedstawiający, że Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca, podwykonawca, udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzenia przez siebie działalności licząc do daty składania wniosku, co najmniej: 5000m2. Wykaz musi zawierać: l.p., adres realizacji, dane zamawiającego i powierzchnię elewacji. Kolumna, w której wykazana jest powierzchnia poszczególnych zadań musi być podsumowana. 3.Oświadczenie wg art. 22 ust 1 ustawy PZP. 4.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wywiązywaniu się firmy z uiszczenia zobowiązań podatkowych. 5.Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach