Przetargi.pl
Remont zespołu pieców do wypalania wapna

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zespołu pieców do wypalania wapna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu remontu zespołu pieców do wypalania wapna (wapienników) w Złotym Stoku, dz. nr ewid. 960, 691, 962 obręb Złoty Stok, realizowanego w ramach projektu Ścieżka przyrodniczo - historyczna śladami królewny Marianny Orańskiej - aplikowanego do Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Oś priorytetowa 2. Poprawa warunków rozwoju przedsiębiorczości i turystyki. Dziedzina wsparcia 2.2 Wspieranie rozwoju turystyki. Zakres przedsięwzięcia: -wykonanie remontu wapienników w Złotym Stoku, -zagospodarowanie przyległego terenu poprzez wytyczenie ścieżki spacerowo rekreacyjno - edukacyjnej wokół remontowanych wapienników, -wykonanie na wapiennikach punktów widokowych. W zakresie robót do wykonania są: Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót . - opracowanie ogólnego harmonogramu prac, - prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, - organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia drogi oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem, - oczyszczenie terenu z chwastów i zakrzaczeń bez naruszania istniejącej zieleni wysokiej - 0.18ha wraz z wywiezieniem i plantowaniem terenu, - oczyszczenie górnej części wapienników z ziemi darni i humusu - 270m2, - oczyszczenie terenu z gruzu z wykorzystaniem odzyskanego kamienia naturalnego do prac budowlanych zabezpieczających, Roboty naprawcze i wzmacniające konstrukcję wapienników. - wykucie bruzd w ścianach wapienników dla założenia ściągów opaskowych - 1221m, - wzmocnienie ścian poprzez wykonanie opaskowych ściągów ze stali zbrojeniowej żebrowanej o ? 30mm w odstępach pionowych co 1.50m i w dolnej części co 0.75m wraz z uzupełnieniem bruzd materiałem kamiennym, - uzupełnienie uszkodzonych murów wapienników kamieniem naturalnym oraz cegłą na zaprawie cementowej 5 MPa wykonanej z białego cementu, - naprawa muru oporowego z kamienia naturalnego - 11.88m3, - zabezpieczenie istniejących kominów wapiennika, - odtworzenie łukowych sklepień z cegły. Prace związane z wykonaniem na wapiennikach punktów widokowych - wykonanie w szczytowej części wapienników wieńca żelbetowego wzmacniającego wraz z jego obmurowaniem od strony zewnętrznej, - wykonanie na szczycie wapienników płyty żelbetowej o zróżnicowanej grubości (18-30cm) ze spadkiem 3%, podwójnie zbrojonej krzyżowo, z betonu min B-20 stal A-III - 222.255m2, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej płyty z papy termozgrzewalnej - 289.005m2, - wykonanie zasypki filtracyjnej żwirowej o granulacji 8-16mm grub. warstwy 10cm - 35.561m3, - wykonanie zasypki z humusu zmieszanego piaskiem - 55.564m2, - wydzielenie na szczycie wapienników punktów widokowych z metalowymi barierami ochronnymi i metalowymi schodami dla pokonania różnicy poziomów oraz chodnikiem z płyt chodnikowych betonowych 35x35 układanych ażurowo, Prace odwodnieniowe - wykonanie rurociągu odwadniającego płyty wapienników wraz z rowem chłonnym i drenażem rozsączającym, kanał z rur PVC łączony na wcisk ? 200mm - 38m, kanał ? 250mm - 32m, studnia rewizyjna ? 1000mm z kręgów betonowych - 1szt. rura perforowana ? 200mm - 7m, wpusty ściekowe - 3szt. Roboty wykończeniowe i zagospodarowanie przyległego terenu. - wytyczenie i wykonanie trasy spacerowo rekreacyjno - edukacyjnej w terenie wokół wapienników w formie częściowo utwardzonej materiałem kamiennym wraz ze schodami terenowymi z płaskich kamieni i balustradami drewnianymi impregnowanymi. - wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - uporządkowanie budowy i przyległych terenów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123528
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 podobne zadania, odpowiadające rodzajem (roboty murarskie, żelbetowe, instalacyjne w zakresie odprowadzania wód opadowych) i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia . 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie. 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ) b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ, (zał. 4 do SIWZ) oraz dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ) d - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia (podwykonawców) - (zał. 6 do SIWZ) e - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (co najmniej na czas realizacji zadania) f - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g - zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d)składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5, lit. a, c i d, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5, lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach