Przetargi.pl
DOBUDOWA SZYBU WINDY DO ZEWNĘTRZNEJ ŚCIANY ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUZINIE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO NA POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH- sprawa nr ZP/31/R/2011

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOBUDOWA SZYBU WINDY DO ZEWNĘTRZNEJ ŚCIANY ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUZINIE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO NA POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH- sprawa nr ZP/31/R/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dobudowa szybu windy do zewnętrznej ściany istniejącego budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Luzinie wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego na potrzeby osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres prac i opis dźwigu osobowego określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Charakterystyka urządzenia dźwigowego dla osób niepełnosprawnych - poniżej wykaz danych technicznych, według których Zamawiający będzie sprawdzał spełnienie równoważności przez oferowany dźwig osobowy. 1)Typ dźwigu / model dźwigu: osobowy hydrauliczny; 2)Udźwig: min. 630 kg; 3)Prędkość jazdy: minimalna 0,4 m/s, 4)Ilość przystanków: 2 przystanki; 5)Ilość drzwi szybowych: 2 (na każdym przystanku); 6)Kabina: nieprzelotowa; 7)Ilość drzwi kabinowych: 1 (kabina nieprzelotowa); 8)Otwarcie drzwi: 900 mm x 2000 mm; 9)Sterowanie: mikroprocesorowe; 10) Wymiary wewnętrzne kabiny: szerokość: 1100 mm; głębokość: 1400 mm; wysokość: od 2100 mm do 2200 mm; Pozostałe parametry techniczne przedmiotowego urządzenia winne spełniać wymagania zawarte w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach