Przetargi.pl
Dobudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 99A 99A
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 00123284700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dobudową oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka w ramach następujących zadań: Zadanie Nr 1: Dobudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Młotkowice 1 Zadanie Nr 2: Dobudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Młotkowice 7, Zadanie Nr 3: Dobudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Lipa1, Zadanie Nr 4: Dobudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Maleniec. Szczegóły określają załączone do SIWZ przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w branży elektrycznej, o wartości minimum 50 000 zł. brutto. Warunek ilościowy i wartościowy ma być spełniony dla każdej z wymaganych robót. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: b) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: co najmniej 1 osobę tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tej osoby. Dokumentami potwierdzającymi przygotowanie zawodowe w/w osoby będą: uprawnienia do kierowania budową o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.) 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie sytuacji wymienionych w art. 24 ustawy pzp.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów: a) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ ; f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.- wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ . g) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót stanowiące załączniki nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ; h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach