Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bałaniwka, obwód Winnicki Ukraina

Urząd Gminy w Morawicy/Gmina Morawica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3114691
  • Data zamieszczenia: 2014-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Morawicy/Gmina Morawica
    ul. Spacerowa 7 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3114691
    REGON: 00055068600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bałaniwka, obwód Winnicki Ukraina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w miejscowości Bałaniwka, obwód Winnicki, Ukraina polegających na budowie oświetlenia ulicznego. Zadanie realizowane jest w ramach programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej w ramach projektu pn. -Nowoczesne oszczędne oświetlenie krokiem do poprawy wizerunku wsi Bałaniwka na Ukrainie. Zadanie jest wykonywane na rzecz wsi Bałaniwka - zwanej dalej Inwestorem. Zasady współpracy Zamawiającego i Inwestora określa porozumienie stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : Wymianę istniejących opraw na słupach żelbetowych Wymianę kabli - linia oświetleniowa kablowa Wymianę przewodów - linia oświetleniowa napowietrzna Wymianę słupów i opraw oświetleniowych parkowych Montaż skrzynki SOM na słupie Montaż rozłączników w rozdzielnicy Wykonanie uziemienia i ograniczników przepięć dostawa dekoracji świetlnych 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez: ENNVELL Adam Grzegorczyk z siedzibą w Bilczy ul. Mała 1, 26-026 Morawica, w skład której wchodzi: - projekt zagospodarowania terenu, - projekt budowlano - wykonawczy - specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3. W związku z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia należnego Wykonawcy przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. 4. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić, iż rezultat w postaci oświetlenia ulicznego we wsi Bałaniwka winien odpowiadać wymogom prawa ukraińskiego i stanowić funkcjonalną całość z istniejącym systemem oświetlenia. Jeżeli, w dokumentacji projektowej przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego, w toku wykonywania robót zostaną ujawnione błędy , które uniemożliwią osiągnięcie takiego rezultatu, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego . Zamawiający po dokonaniu uzgodnień z Inwestorem i projektantem podejmie decyzje co do ewentualnej zmiany sposobu świadczenia Wykonawcy. Zamawiający po uzyskaniu stanowiska projektanta i Inwestora będzie uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy, w taki sposób aby zrealizowany był rezultat umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów . 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przejazdem i pobytem pracowników w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, zakupem i ewentualnym transportem materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych wydatków w tym, tych o charakterze publicznoprawnym związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 6. Jeśli, w dokumentacji projektowej wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub po?chodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że stanowią podstawę do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego. Zama?wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w dokumentacji projektowej z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. 7. W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, że zastosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na te zmiany zgodę Zamawiającego, Inwestora i projektanta oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. W przypadkach uzasadnionych, po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta, Inwestora oraz inspektora nadzoru Zamawiający będzie uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy. 8. Dokonując modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębnią: a) roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej, b) roboty zaniechane przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne. 9. W przypadku gdy, nastąpi konieczność istotnej modyfikacji sposobu świadczenia w okolicznościach wskazanych w pkt. 4 i 7 strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. 10. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg okresu na jaki wykonawca udziela gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Uprawnienia z tytułu gwarancji w zakresie wskazanym w umowie będzie wykonywał Inwestor w pozostałym zakresie Zamawiający. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii, wad i usterek na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia przez Inwestora awarii, wady lub usterki . W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie awarii, wad i usterek w wyznaczonym terminie, Zamawiający lub Inwestor będą uprawnieni do usunięcia ich na koszt wykonawcy, przy użyciu osób trzecich, bez utraty praw wynikających z gwarancji lub rękojmi. 11. Niezależnie od gwarancji Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi. Rękojmię przedłuża się na okres równy okresowi gwarancji. Uprawnienia z tytułu rękojmi w zakresie wskazanym w umowie będzie wykonywał Inwestor w pozostałym zakresie Zamawiający .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach