Przetargi.pl
Dialog konkurencyjny na Opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Promocyjnej Województwa Lubelskiego obejmującego opracowanie logotypu promocyjnego regionu i księgi identyfikacji (OP.IV.MG.3331/64/09).

Województwo Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4416635 , fax. 081 4416635
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
    ul. Spokojna 4 4
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4416635, fax. 081 4416635
    REGON: 43102863100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl.bip/um
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dialog konkurencyjny na Opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Promocyjnej Województwa Lubelskiego obejmującego opracowanie logotypu promocyjnego regionu i księgi identyfikacji (OP.IV.MG.3331/64/09).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Promocyjnej Województwa Lubelskiego obejmującego opracowanie logotypu promocyjnego regionu i księgi identyfikacji. Opis przedmiotu zamówienia zostanie doprecyzowany i uzupełniony na etapie prowadzenia dialogu z Wykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 1. Ustala się kwotę wadium dla zamówienia w wysokości - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium - dialog konkurencyjny na opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e Ogłoszenia, do oferty należy dołączyć oryginał. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Z zastrzeżeniem ust. 8a, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8 lit. b i c Ogłoszenia, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia. 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a. Wykonawcy wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 opracowań systemów identyfikacji wizualnej, w tym co najmniej jeden związany z miastem lub regionem oraz minimum jeden o wartości powyżej 100.000 zł brutto. Za wykazanie 3 opracowań wykonawca otrzyma 1 pkt, za wykazanie każdego kolejnego opracowania: obejmującego SIW firmy lub produktu komercyjnego wykonawca otrzyma dodatkowy 1 pkt. obejmującego SIW miasta, regionu, instytucji publicznej lub organizacji sektora pozarządowego wykonawca otrzyma dodatkowe 2 pkt. b. Wykonawcy dysponujący co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu danego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz minimum 3-letnie doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w zakresie przynajmniej jednej z następujących dziedzin: marketingu, public relations, komunikacji reklamowej, reklamy, grafiki komputerowej, grafiki, rysunku i innych sztuk plastycznych. Za wskazanie tych dwóch pracowników (wg powyższych wymagań) wykonawca otrzyma 1 pkt. Za każda kolejną osobę spełniającą powyższe wymagania Wykonawca otrzyma dodatkowy 1 pkt. Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 4 punkty. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. B. Za spełnienie warunku Zamawiający przyzna 1 pkt, za nie spełnienie warunku 0 pkt, co będzie równoznaczne z wykluczeniem Wykonawcy. C. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie zgodnie z metodą zero-jedynkową. D. W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólnie przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w pkt A. 2a i 2b Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie i potencjał kadrowy Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie wymienione w rozdz. III.2 Ogłoszenia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy odpowiednio załącznik lub załączniki nr 3a i/lub 3b do Ogłoszenia - (w formie oryginału); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) - (w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3) Wykaz przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 opracowań systemów identyfikacji wizualnych w tym co najmniej jeden związany z miastem lub regionem oraz minimum jeden o wartości powyżej 100.000 zł brutto- załącznik nr 4a do Ogłoszenia - (w formie oryginału), z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorców i wartości- oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4) wykaz co najmniej 2 osób, którymi Wykonawca dysponujące, a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz minimum 3-letnie doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w zakresie przynajmniej jednej z następujących dziedzin: marketingu, public relations, komunikacji reklamowej, reklamy, grafiki komputerowej, grafiki, rysunku i innych sztuk plastycznych - załącznik nr 5a do Ogłoszenia - (w formie oryginału). 5) Natomiast w celu uzyskania dodatkowych punktów Wykonawca składa Wykazy - odpowiednio wg wzorów załączniki nr 4b do Ogłoszenia (w formie oryginału) i 5b do Ogłoszenia (w formie oryginału).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: opracowanie znaku graficznego logotypu województwa (pomysł, kreatywność, spójność z założeniami strategii promocji)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach