Przetargi.pl
Demontaż, dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na plac zabaw w Grudziądzu przy ul. Karabinierów oraz dostawę i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na plac zabaw w Grudziądzu przy ul. Bora-Komorowskiego dla Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2

Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Za Basenem 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4625654 , fax. 056 4625654
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku
    ul. Za Basenem 2 2
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4625654, fax. 056 4625654
    REGON: 00032987500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na plac zabaw w Grudziądzu przy ul. Karabinierów oraz dostawę i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na plac zabaw w Grudziądzu przy ul. Bora-Komorowskiego dla Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Demontaż, dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na plac zabaw w Grudziądzu przy ul. Karabinierów oraz dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na plac zabaw w Grudziądzu przy ul. Bora-Komorowskiego dla Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2 Zadanie 1) plac zabaw przy ul. Karabinierów - demontaż starych urządzeń, dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych: 1. zestaw zabawowy, w skład którego wchodzi: pomost stały z barierkami, kładka ruchoma, trap z łańcuchem (liną), schody z poręczami, barierka do zjeżdżalni (2 szt.), 2 zjeżdżalnie, 2 wieże kwadratowe z dachem 4-spadowym, wieża kwadratowa bez dachu 2. huśtawka ważka (wagowa) o wym. dł. ok. 3 m, szer. min. 0,5m i wys. ok. 0,9m 3. huśtawka podwójna o dł. ok. 3m, szer. ok. 1,45m, wys. ok.2,20m z siedziskami dla małych dzieci 1-3 lat (kubełki, stałe, nieotwierane) 4. huśtawka podwójna o dł. ok. 3m, szer. ok. 1,45m, wys. ok.2,20m z siedziskami dla starszych dzieci 5. zestaw wspinaczkowy o wym. ok. 4,45 x 3,90m, w skład którego wchodzą: płaszczyzna z opon, płaszczyzna z kraty drewnianej, płaszczyzna ze ścianą wspinaczkową, płaszczyzny do wejść niestabilnych: drążek zwisowy na łańcuchach, drabinka drewniano-łańsuchowa, łańcuch wspinaczkowy 6. zestaw zabawowy dla maluchów o wym. ok.6x6m, w skład którego wchodzi: podst ok. 0,6m - 1 szt, podest ok. 1m - 2 szt., zjeżdżalnia ok. 2,2m, most wiszący, belka balansująca, trap - 2 szt., wejście boczne 7. piaskownica kwadratowa z palisady 2,5x2,5m z 4 siedziskami 8. ławo-stół - ława + dwie ławki bez oparcia, całość na stałe połączona o wym. ok. 1,7x2m 9. tablica informacyjna z tekstem uzgodnionym z Zamawiającym oraz regulaminem korzystania z urządzeń, min. 0,5x2,2m, Zadanie 2) plac zabaw przy ul. Bora Komorowskiego: - dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych: 1. huśtawka ważka (wagowa) o wym. dł. ok. 3 m, szer. min. 0,5m i wys. ok. 0,9m 2. zestaw wspinaczkowy o wym. ok. 4,45 x 3,90m, w skład którego wchodzą: płaszczyzna z opon, płaszczyzna z kraty drewnianej, płaszczyzna ze ścianą wspinaczkową, płaszczyzny do wejść niestabilnych: drążek zwisowy na łańcuchach, drabinka drewniano-łańsuchowa, łańcuch wspinaczkowy 3. zestaw zabawowy dla maluchów o wym. ok.6x6m, w skład którego wchodzi: podst ok. 0,6m - 1 szt, podest ok. 1m - 2 szt., zjeżdżalnia ok. 2,2m, most wiszący, belka balansująca, trap - 2 szt., wejście boczne 4. ławo-stół - ława + dwie ławki bez oparcia, całość na stałe połączona o wym. ok. 1,7x2m 5. tablica informacyjna z tekstem uzgodnionym z Zamawiającym oraz regulaminem korzystania z urządzeń, min. 0,5x2,2m Pozostałe założenia przy realizacji obu zadań: - wymiary min. dotyczą wymiarów bez stref bezpieczeństwa, - elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome, drewno sosnowe, okrągłe , lite lub klejone warstwowo , impregnowane próżniowo - ciśnieniowo, malowane środkami ochronnymi tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, mocowane do gruntu na metalowych kotwach - Wykonawca załączy zdjęcia, schematy lub inne rysunki poglądowe i rzuty wszystkich urządzeń i zestawów zabawowych zaproponowanych w ofercie, - urządzenia będą tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, zjeżdżalnie około 2 m długości, grubość blachy około 2 mm, chromoniklowej lub nierdzewnej, kwasoodpornej, - płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia, - elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej, ocynkowanej, malowane proszkowo, - łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem, - łańcuchy huśtawek ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej, - śruby mocujące ocynkowane, nierdzewne, - miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, - liny z rdzeniem stalowym, - podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu, - wszystkie montowane wyroby muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176, - oferenci zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. - Wymagany okres gwarancji 36 m-cy na każde zadanie, liczona od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 2. Zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na wyposażaniu placów zabaw. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 6.2.d. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 3. posiadają ubezpieczenie od prowadzonej działalności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1) - wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (dopuszcza się złożenie kserokopii potwierdzonej klauzulą: /za zgodność z oryginałem/ z podpisem i pieczęcią Wykonawcy) - zaświadczenie o nadanym numerze REGON oraz NIP - oświadczenie o niezaleganiu z opłatami - oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania, dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (określonym w poz. 6.3 SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. - dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 6.2.d zostały wykonane z należytą starannością (referencje). - kopia polisy ubezpieczeniowej poświadczonej za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach