Przetargi.pl
„Czyszczenie miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w roku 2023 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Kolejki Leśne 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 683 23 78
  • Data zamieszczenia: 2023-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka
    ul. Kolejki Leśne 12
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 683 23 78
    REGON: 050026472
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Czyszczenie miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w roku 2023 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w roku 2023 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Wymagany zakres prac:• Usługa polegać będzie na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubra w ilości 20 lokalizacji.• Przekazanie stanowisk dokarmiania przeznaczonych do oczyszczania nastąpi protokolarnie (Zlecenie). Zamawiający (przedstawiciel – leśniczy) okaże lokalizację miejsc dokarmiania.• Wykonawca może użyć sprzętu mechanicznego do czyszczenia paśniko-brogów, ale należy zwrócić szczególną uwagę na uniknięcie wszelkich uszkodzeń zabudowy oraz terenu wokół brogów.• W ramach zamówienia należy dokonać usunięcia zarośli, niedokosów i zakrzaczeń, w miejscach przylegających do stanowisk dokarmiania.• Usunięcie odchodów i pozostałości karmy nagromadzonych w sąsiedztwie miejsc dokarmiania. • Wywiezieniu zebranych nieczystości poza grunty Nadleśnictwa Hajnówka oraz przeprowadzenie dezynfekcji brogów preparatem biobójczym.• Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania urobku powstałego z oczyszczania i śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa. Posezonowa konserwacja brogów:• Usługa będzie polegała naprawie konstrukcji podłóg, wymiana uszkodzonych elementów (ok. 80 szt. okorowanych żerdzi), przybicie poprzecznych żerdzi uszkodzonych przez żubry, przybicie pokrycia dachowego, ewentualne uzupełnienie papy – w miejscach wskazanych przez Zamawiającego• Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprawnym sprzętem i narzędziami pomocniczymi oraz posiadał stosowne dla nich atesty.Wykaz miejsc i lokalizacja stanowisk dokarmiania przeznaczonych do czyszczenia na terenie Nadleśnictwa Hajnówka:L.p. Lokalizacja Opis obiektu210Ca paśniko-bróg x1210Ch paśniko-bróg x1210Bs paśniko-bróg x1211Dh paśniko-bróg x1247Cd paśniko-bróg x2334Da paśniko-bróg x2334Bf punkt dokarmiania361Bf paśniko-bróg x2391Cc paśniko-bróg x2391Cg paśniko-bróg x3390Bg paśniko-bróg x1419Ac paśniko-bróg x1414Dg paśniko-bróg x1441Ac paśniko-bróg x1628Db paśniko-bróg x1661Ba paśniko-bróg x1694Ba paśniko-bróg x1693Bg paśniko-bróg x1697Ab paśniko-bróg x 2601Cd punkt dokarmianiaZamawiający dopuszcza zmianę ilości prac w danym asortymencie, ze względu na możliwości wystąpienia siły wyższej jakiej nie można będzie przewidzieć w momencie zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji prac.Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa. 3) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania olejów biodegradowalnych do urządzeń tnących. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchniach leśnych w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia w udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub więcej ilości umów, usługi o podobnym charakterze o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto przy czym: (a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazać usługi o podobnym charakterze o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku, (b) w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazać usługi o podobnym charakterze o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości wymaganej w treści niniejszego warunku;b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:• 1 szt. – ciągnik z napędem na dwie osie• 1 szt. – przyczepa o ładowności min. 2 t.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, warunku opisanego w pkt 7.1. ppkt 4) lit. a). Działając na podstawie art. 117 ust. 1 Pzp, w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 7.1. ppkt 4) lit. a), zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców wykazał usługi o podobnym charakterze o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści tego warunku. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby celem wykazania spełnienia warunku udziału w postepowaniu w zakresie doświadczenia, warunek określony w 7.1. ppkt 4) lit a) SWZ co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazać usługi o podobnym charakterze o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści warunku.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w pkt 6.1. i 6.3. SWZ względem Wykonawcy.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Warunku udziału w postępowaniu zostały zawarte w rozdziale 7 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach