Gmina Pruchnik ogłasza przetarg
- Adres: 37-560 Pruchnik, ul. Rynek 1/1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6288024 , fax. 016 6288024
- Data zamieszczenia: 2009-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruchnik
ul. Rynek 1/1 1/1
37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
tel. 016 6288024, fax. 016 6288024
REGON: 00054635400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruchniki.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Czyszczenie i odtwarzanie rowów na terenie Gminy Pruchnik Cz II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Czyszczenie i odtwarzanie rowów na terenie Gminy Pruchnik Cz.II 1. czyszczenie i odtwarzanie rowów wraz z odwozem urobku własnym transportem na odległość do 1 km - długość kopanych rowów do głębokości 0,5 m 4200,00 m (0,6+1,2):2 x 0,5 x 4200,00= 1890m3 - długość kopanych rowów do głębokości 1 m 2000,00 m (0,6+1,8):2 x1 x 2000,00 =2400,00 m3 2 . ścinanie poboczy drogi wraz z odwozem urobku własnym transportem na odległość do 1 km - ścinanie poboczy do głębokości 10cm 3200,00 mb - ścinanie poboczy do głębokości 20cm 1800,00 mb 3. usługowa praca koparki o pojemności łyżki do 0,6m3 oraz transport urobku do 1 km - wykopy liniowe z załadunkiem 570m3 - transport urobku do 1 km 570 m3 Szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 4 do siwz EXCEL - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622120
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 3) zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.pruchnik.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług koparko-ładowarką na terenie gminy Tyczyn
Dodano: 2014-03-14 - Świadczenie usług koparko-ładowarką na terenie gminy Tyczyn
Dodano: 2013-03-25 - Gmina Adamówka. /Usługi koparką w 2012 r./
Dodano: 2012-05-02 - Świadczenie usług koparko-ładowarką na terenie gminy Tyczyn
Dodano: 2012-03-19 - Świadczenie usług koparko-ładowarką na terenie gminy Tyczyn
Dodano: 2011-03-25 - Gmina Adamówka. /Usługi koparką w 2011 r./
Dodano: 2011-02-14 - Remont dróg wewnętrznych nr 544/1 w m. Brzeżanka oraz nr 4986 w m. Wysoka Strzyżowska
Dodano: 2009-07-24 - Renowacja rowów melioracyjnych oraz przebudowa przepustów
Dodano: 2009-06-16