Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
- Data zamieszczenia: 2018-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
Wały Chrobrego 1-2
70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
REGON: 14512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Częściowa wymiana wykładzin wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Akademii Morskiej w Szczecinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Częściowa wymiana wykładzin wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Akademii Morskiej w Szczecinie. 1. Budynek Główny nr 1 Wały Chrobrego 1-2: - wykładzina dywanowa w kompleksie pokoi 101-102 - wykładzina dywanowa w pokoju 167-168. 2. Budynek Główny nr 2 Wały Chrobrego 1-2: - roboty budowlane wraz ułożeniem wykładziny PCV w Sali dydaktycznej 051 - wykładzina PCV w pomieszczeniu 054 - wykładzina dywanowa w pomieszczeniu 35 - wykładzina dywanowa w pomieszczeniu 316 - roboty budowlane, podłoga techniczna z wykładziną PCV w sali dydaktycznej nr 208 - roboty budowlane w sali dydaktycznej nr 36 - wykładzina PCV na korytarzu przy portierni 3. Budynek Dydaktyczny Żołnierska 46: - wykładzina PCV korytarz na poddaszu 4. Budynek Dydaktyczny ul. Pobożnego 11: - roboty elektryczne i teletechniczne, budowlane wraz z położeniem wykładziny dywanowej w pokojach: 16,17,18,19 - roboty budowlane i położenie wykładziny PCV w pomieszczeniu socjalnym - wykładzina dywanowa w kompleksie pokoi 420-422 - wykładzina dywanowa w pomieszczeniu 9, 208 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1. roboty budowlane – roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty murowe, prace polegające na rozbiórce okładzin posadzek, roboty tynkarskie, roboty malarskie, ułożenie wykładzin dywanowych i PCV, równanie podłoża przy pomocy masy polimerowej, demontaż cokolików przyściennych, uzupełnianie ubytków na ścianach po demontażu listew przyściennych. 1.2. roboty elektryczne – prace demontażowe, układanie przewodów w bruzdach, montaż włączników, opraw oświetleniowych, montaż gniazd, puszek, przewodów, pomiary, badania itd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 8.1-8.2 do SIWZ), Przedmiary Robót pomocniczo (zał. nr 9.1-9.2 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 10 do SIWZ). 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Technicznego w formie pisemnej, lub faksowej (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem mail na adres: at@am.szczecin.pl do dnia 10.04.2018 r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) prace rozbiórkowe, 2) prace wykończeniowe (m.in. tynkarskie, szpachlarsko -malarskie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/272-04/18 na wymianę wykładzin wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach AM. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji – ściana wschodnia w S.U. MUSZELKA w Kołobrzegu
Dodano: 2024-04-05 - Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27 - Dostosowanie budynku CAM nr 5 do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją korytarzy oraz klatek schodowych
Dodano: 2023-03-31 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2023-02-22 - Przebudowa łazienek dla pacjentów w budynku Szpitala
Dodano: 2022-11-30 - Remont 6 (sześciu) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2022-11-10 - Remont Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami z pomieszczeniami przyległymi przy ul. Szczerbcowej 4” w ramach projektu „Akademia dostępności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2022-09-19 - Remont klatki schodowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza Korab Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8
Dodano: 2022-09-07 - Remont części parteru w Studenckim Domu Marynarza PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9
Dodano: 2022-08-12 - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2022-08-09