Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3592167 , fax. 052 3592733
- Data zamieszczenia: 2009-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych
ul. Roosevelta 36/38 36/38
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3592167, fax. 052 3592733
REGON: 09292892800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 34 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV tj. 7 sztuk okien w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 34. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych do oferty przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana komisyjnie na zasadzie : spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwegio rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gopodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wypełnione następujące załączniki: nr 1 - formularz OFERTA, nr 2 - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., nr 3 oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach nr 72 i 73 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy oraz ułożenie tarkettu w bud. nr 2 w kompleksie wojskowym w Osówcu
Dodano: 2015-11-05 - REMONT BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW W BRODNICY - SPRAWA NR 118/2015
Dodano: 2015-10-06 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego we Włocławku
Dodano: 2015-10-06 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory.
Dodano: 2015-05-18 - Wymiana stolarki okiennej w budynku OR KRUS w Bydgoszczy
Dodano: 2014-10-21 - Wymiana stolarki okiennej w budynku OR KRUS w Bydgoszczy
Dodano: 2014-09-24 - Termomodernizacja budynków oświatowych-wymiana stolarki drzwiowej i okiennej drewnianej na stolarkę drzwiową i okienną PCV
Dodano: 2014-08-20 - Wygrodzenie pożarowe pomieszczeń i części budynku z montażem stolarki drzwiowej ppoż w poziomie piwnicy i parteru w budynku Agencji Nieruchomosci Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38.
Dodano: 2014-07-01 - Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
Dodano: 2014-05-09 - REMONT BUDYNKU WARSZTATOWEGO NR 4 W BRODNICY ORAZ REMONT MYJNI SAMOCHODOWEJ DWUSTANOWISKOWEJ NR 64 W GRUDZIĄDZU - sprawa numer 22/2014
Dodano: 2014-04-03