Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku OR KRUS w Bydgoszczy

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Leona Wyczółkowskiego 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3415261 , fax. 052 3415781
  • Data zamieszczenia: 2014-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy
    ul. Leona Wyczółkowskiego 22 22
    85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3415261, fax. 052 3415781
    REGON: 01251326200511
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku OR KRUS w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej z PCV w pomieszczeniach biurowych i korytarzu na parterze oraz na piętrach 1 - 6 i 8 budynku siedziby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania przedstawiają załączniki do wzoru umowy: specyfikacja techniczna oraz szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiar robót, zestawienie stolarki PCV, wykaz osób upoważnionych do realizacji robót budowlanych, protokół odbioru końcowego dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl. 3. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do wywozu i utylizacji starej stolarki okiennej. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i sztuki technicznej, obowiązującymi normami i wymaganiami Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót nie objętych niniejsza umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. 6. Wykonawca przed zamówieniem stolarki okiennej dokona dokładnych pomiarów otworów okiennych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w przypadku rozbieżności pomiędzy wymiarami zamówionej stolarki okiennej a otworami okiennymi. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany do dnia 19.12.2014 r. 8. Z chwilą przekazania terenu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 9. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim wynikłe na terenie budowy. 10. Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy przeprowadzać w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 11. Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy dokonywać etapowo (pomieszczeniami). 12. Podczas wykonywania robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć znajdujące się w pomieszczeniach urządzenia oraz meble, a po zakończeniu robót uporządkować pomieszczenia. 13. Wykonawca zakupi na swój rachunek materiały konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszt tychże materiałów pokryje w całości Wykonawca. Zakup materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 15. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. 16. Wykonawca z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami. 17. Wykonawca udziela gwarancji na montaż stolarki okiennej wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia na okres 2 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 18. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad powstałych w okresie jej trwania. 19. Wykonawca w okresie 2 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dwukrotnej, bezpłatnej regulacji stolarki okiennej. Regulacja stolarki okiennej zostanie wykonana na wezwanie Zamawiającego złożone drogą bezpośredniego porozumiewania się na odległość, w terminie do 30 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy), w terminie do 29.10.2014 r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 12 1130 1075 0002 6127 2690 0001 prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego, z dopiskiem: Wadium - OP-2310/21/14 wymiana stolarki okiennej. Zamawiający uzna wadium za wniesione w terminie, gdy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przed upływem terminu składania ww. wniosku. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Jeżeli wadium jest wniesione: 1) w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę musi być trwale złączona z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony, przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przy czym jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem musi być trwale złączona z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach