Burmistrz Miasta Chełmna ogłasza przetarg
- Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6771729 , fax. 056 6771774
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1 1
86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6771729, fax. 056 6771774
REGON: 00052344200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Monitoring wizyjny miasta Chełmna, realizowanego w ramach - Utworzenia strefy bezpieczeństwa na obszarze rewitalizowanym poprzez zakup i instalację systemu monitoringu ulicznego - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach realizacji umowy Wykonawca opracuje: 1) Projekt budowlany wraz ze specyfikacją techniczną lokalizacji, montażu i wyposażenia kamer oraz studia do monitoringu wizyjnego miasta wraz z siecią zasilającą, przekaźnikową i odbiorczą przy wykorzystaniu radiowego przesyłu danych (obrazu), 2) Projekt wykonany zostanie w sposób umożliwiający wykorzystanie go jako dokumentacja przetargowa na realizację monitoringu przy zastosowaniu opisu parametrów technicznych bez wskazywania konkretnej marki urządzeń a w przypadku braku możliwości określenia parametrów należy wskazać markę sprzętu oraz dopuścić rozwiązania równoważne, 3) kosztorys inwestorski dla zakresu objętego projektem, 4) przedmiar robót dla zakresu objętego projektem, 5) specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu objętego projektem, 6) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) dla zakresu objętego projektem, 7) opracowanie zawierające symulację kosztów eksploatacji systemu oraz analizę wariantów sposobu przesyłu danych pomiędzy studiem i kamerami wraz z określeniem kosztów poszczególnych systemów. Obszar opracowania projektu (teren objęty monitoringiem) obejmuje Zespół Staromiejski Chełmna o powierzchni ok. 55 ha Z uwagi na zagrożenie przestępczością proponuje się umieszczenie kamer w następujących miejscach: - skrzyżowanie ulic Grudziądzka - Podmurna (przy Bramie Grudziądzkiej), - skrzyżowanie ulic 22-go Stycznia - Poprzeczna, - skrzyżowanie ulic Rycerska - Poprzeczna, - skrzyżowanie ulic Grudziądzka - Wodna, - ulica Kamionka na przedłużeniu ulicy Wodnej, - skrzyżowanie ulic Nad Groblą - Kamionka/Powiśle, - skrzyżowanie ulic św. Ducha/Aleje 3-go Maja - gen. Hallera, - skrzyżowanie ulic Grudziądzka/Rynek - gen. Hallera, - skrzyżowanie ulic Dominikańska - Rynkowa, - ulica Toruńska (przy murach obronnych), - skrzyżowanie ulic 22-go Stycznia - Toruńska, - skrzyżowanie ulic Biskupia/Rynek - Rybacka, - skrzyżowanie ulic Dominikańska - Franciszkańska, - skrzyżowanie ulic Szkolna - Klasztorna, - skrzyżowanie ulic Biskupia - Danielewskiego/gen. Jastrzębskiego, - skrzyżowanie ulic Ogrodowa - Zielona (Rybaki). Propozycja ta nie wiąże jednak projektanta, jest możliwe inne usytuowanie kamer pod warunkiem objęcia monitoringiem terenu określonego w załączniku mapowym do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; to oznacza, że w przetargu może wziąć udział wykonawca, który posiada niżej wymienione uprawnienia lub dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych: a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego, b) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; co należy udowodnić poprzez załączenie następujących dokumentów: a) wykaz realizacji w zakresie opracowania projektów monitoringu wizyjnego o minimalnej wartości zadania nie mniejszej niż 20.000 zł lub projektów i wykonawstwa o minimalnej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej jednego projektu monitoringu o w/w wartości - zał. nr 4 do siwz, b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; (urządzenia biurowe, oprogramowanie itd. ) w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem sprzętu i oprogramowania umożliwiającego opracowanie przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej (edytor tekstu, program graficzny) - zał. nr 5 do siwz, c) Informacja na temat pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie objęte przetargiem - zał. nr 6 do siwz, d) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia nie będących pracownikami Wykonawcy - zał. nr 7 do siwz, W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w zespole projektowym dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje określone w pkt. 1 a i b. W przypadku, gdy osoba o wymaganych kwalifikacjach nie jest pracownikiem zamawiającego konieczne jest dołączenie do oferty oprócz dokumentów potwierdzających kwalifikacje, również oświadczenie o podjęciu realizacji części zamówienia w ramach swojej specjalności. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca przedstawia oświadczenie wg wzoru załączonego do specyfikacji - zał. nr 3. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wykonawca przedstawia oświadczenie wg wzoru załączonego do specyfikacji - zał. nr 2 do siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - nie starsze niż 6 miesięcy) 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują przepisy ustawy art. 23 Prawo zamówień publicznych, przy czym zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał przedłożenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa osobno dokumenty określone w pkt. 1, 4, 5, 6. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 5) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla II etapu zadania inwestycyjnego pn. Przedłużenie ulicy Brzezinowej do połączenia z ul. Mielęcińską i ul. Letnią do Al. Jana Pawła II (2015-2018) według programu niskoemisyjnego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa trasy średnicowej - I etap od ul. Toruńskiej
Dodano: 2016-07-27 - Dokumentacja projektowa na zadanie: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 649 Pluskowęsy - Sierakowo na odc. od km 0+800,7 do km 6+350
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
Dodano: 2016-07-25 - wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2512 Krężoły - Tuczno - zadanie nr 1; wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2528C Murzynno - Żyrosławice - Opoczki - Przybranowo - zadanie nr 2; wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od m. Gąski do m. Modliborzyce - zadanie nr 3 - ponowny
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie projektu wielobranżowego oraz wymaganych opracowań dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1601C oraz części drogi powiatowej nr 1542C i drogi gminnej ul. Nowa w miejscowości Czarże polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska-Czarże-Dębowiec, oraz Dąbrowa Chełmińska-Janowo
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Baruchowo
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1705C Wiewiórki - Nowa Wieś Królewska
Dodano: 2016-06-30 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 268 relacji Brzezie - Brześć Kujawski od km 9+640 do km 10+740 gmina Brześć Kujawski, powiat włocławski
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie pn. Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 600 m3/d w Rogowie.
Dodano: 2016-06-22