Przetargi.pl
Część I: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ul. Brzozowej na długości 430 m - dokumentacja projektowa Część II: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ulicy Szarych Szeregów - dokumentacja projektowa

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 05065898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ul. Brzozowej na długości 430 m - dokumentacja projektowa Część II: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ulicy Szarych Szeregów - dokumentacja projektowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na: 1)Część I: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ul. Brzozowej na długości 430 m, w następującym zakresie: 1)budowa nawierzchni pasów pieszo-jezdnych i pasa pieszego, zieleńce, 2)przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami do granicy pasa drogowego, 3)budowa brakujących odcinków kanalizacji sanitarnej bocznej do granicy pasa drogowego, 4)przebudowa kanalizacji deszczowej, 5)budowa linii oświetleniowej, w zakresie zaprojektowania kabla podwieszonego na istniejących słupach linii elektrycznej komunalnej, 6)projekt stałej organizacji ruchu, 7)w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, Zakres terenu objęty opracowaniem oznaczono na mapie odcinkami 1-2, 3-4 i 5-6. 2)Część II: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ulicy Szarych Szeregów, długości łącznie ok. 700m w następującym zakresie: 1)budowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, 2)budowa brakujących odcinków kanalizacji sanitarnej bocznej do granicy pasa drogowego, 3)budowa kanalizacji deszczowej, 4)budowa linii oświetleniowej na odcinku drogi ozn. nr geod. 3652/63, 5)projekt stałej organizacji ruchu, 6)w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, Zakres terenu objęty opracowaniem oznaczono na mapie odcinkami 7-8, 9-10 i 11-12. Uwaga: 1)Prace projektowe dla części II zamówienia należy skoordynować z trwającymi pracami przy tworzeniu dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Strzelniczej, 2)Część I i część II zamówienia dotyczy terenów, które zlokalizowane są poza strefą konserwatorską miasta, 3)Część II zamówienia dotyczy terenu, objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego miasta Bielsk Podlaski. 2. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi: 1)pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, 2)przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne), 3)przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - dotyczy tylko części I, 4)opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz (o ile będzie konieczne), 5)wykona badania geotechniczne gruntu, 6)uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora. 7)uzyska pisemne uzgodnienia (oświadczenia z mapą sytuacyjno-wysokościową) właścicieli działek, zaprojektowanej lokalizacji odcinków kanalizacji sanitarnej bocznej w granicach pasa drogowego oraz lokalizacji zjazdów, 8)opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, 9)opracuje przedmiary robót, 10)opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), 11)opracuje dokumentację techniczną budowy nawierzchni z infrastrukturą towarzyszącą, 12)opracuje projekt stałej organizacji ruchu, 13)udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, 14)na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. 4.Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1)projekty budowlane po 5 egz. + CD -JPG - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 2)projekty wykonawcze po 2 egz. + CD -JPG- oddzielnie dla każdej branży - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), 3)przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdej branży - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 2 egz. + CD ( MS WORD) oddzielnie dla każdej branży - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 5) kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdej branży opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 6) kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdej branży, 7) projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf), 8) projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew), po 2 egz. + CD (pdf) o ile będą konieczne, 9) operaty wodnoprawne + pozwolenia wodnoprawne, po 3 egz. + CD (pdf) (o ile będą konieczne), 10) opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu po 3 egz. + CD (pdf), 11) informacje BIOZ po 5 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla każdej branży. Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach