Przetargi.pl
CZĘŚĆ I - Termomodernizacja obiektów publicznych, szkoły podstawowe i gimnazja w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa CZĘŚĆ II - Termomodernizacja obiektów publicznych, przedszkola w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 05065898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ I - Termomodernizacja obiektów publicznych, szkoły podstawowe i gimnazja w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa CZĘŚĆ II - Termomodernizacja obiektów publicznych, przedszkola w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na : CZĘŚĆ I - Termomodernizację obiektów publicznych, szkoły podstawowe i gimnazja w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa w następującym zakresie : 1)Zespół Szkół im A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim a)termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian piwnic, stropodachu, ścian zewnętrznych sali gimnastycznej, ścian zewnętrznych nadziemia); b)wymiana okien piwnic, okien kondygnacji nadziemnych, drzwi zewnętrznych, instalacji c.o.; c)modernizacja instalacji c.w.u. i oświetlenia; d)zagospodarowanie terenu: - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; - przebudowa placu manewrowego; - przebudowa kanalizacji sanitarnej na placu szkolnym; - przebudowa chodników wokół budynku UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 2)Zespół Szkół z DNJB im. Jarosława Kostycewicza w Bielsku Podlaskim a) termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian zewnętrznych, kondygnacji nadziemnych, ścian zewnętrznych piwnic, stropu łącznika nad przejściem, stropodachów wentylowanych, dachu sali gimnastycznej, daszków nad elementami wejściowymi), b)wymiana: instalacji c.o., starych okien, drzwi zewnętrznych, wrót do sali gimnastycznej; c)modernizacja instalacji c.w.u. i oświetlenia; d)zagospodarowanie terenu - remont istniejących schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. CZĘŚĆ II - Termomodernizacja obiektów publicznych, przedszkola w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa: 1)Przedszkole Nr 5 Krasnala Hałabały w Bielsku Podlaskim a)termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu nad budynkiem) b)wymiana okien w piwnicy, wymiana drzwi wejściowych do budynku; c)wykonanie nowej instalacji c.o. i c.w.u. ; d)modernizacja oświetlenia; e)zagospodarowanie terenu: - przebudowa zadaszenia i schodów przy wejściu do kuchni; - przebudowa tarasów; - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; - przebudowa chodnika wokół budynku i dojścia do budynków gospodarczych; - przebudowa budynku gospodarczego i wiaty wraz z zadaszeniem. UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 2)Przedszkole Nr 7 Kubusia Puchatka w Bielsku Podlaskim a)termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic ogrzewanych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic nieogrzewanych, docieplenie stropodachu wentylowanego nad częściami piętrowymi, docieplenie dachu nad częściami parterowymi) b)wymiana starych okien ( 6 szt.), wymiana starych drzwi zewnętrznych parteru i piwnicy, wymiana instalacji c.o.; c)modernizacja oświetlenia d)zagospodarowanie terenu: - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; - przebudowa chodników wokół budynku; - przebudowa kanalizacji sanitarnej i odprowadzenia wód na placu przedszkolnym; - przebudowa zjazdu do piwnicy; - przebudowa placu manewrowego; - remont budynku technologicznego czerpni-wyrzutni wentylacji budynku przedszkola. UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 3)Przedszkole nr 9 Leśna Polana w Bielsku Podlaskim a)termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnej, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic , docieplenie stropodachu wentylowanego, docieplenie stropodachu pełnego); b)wymiana okien piwnic, okien nadziemia, drzwi zewnętrznych nadziemia i wymiana instalacji c.o. c)modernizacja oświetlenia d)zagospodarowanie terenu: - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; - zagospodarowanie patio z częściowym zadaszeniem; - przebudowa chodników wokół budynku; - przebudowa placu manewrowego; - remont schodów. UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym między innymi: 1)pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, 2)przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne), 3)uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora. 4)opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, 5)opracuje przedmiary robót, 6)opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), 7)opracuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży, 8)udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, 9)na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać : 1)projekty budowlane - po 5 egz. + CD -JPG - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oddzielnie dla każdego obiektu, 2)projekty wykonawcze po 3 egz. + CD -JPG- opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oddzielnie dla każdego obiektu, 3)przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oddzielnie dla każdego obiektu, 4)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oddzielnie dla każdego obiektu, 5)kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) - opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) oddzielnie dla każdego obiektu, 6)kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdego obiektu, 7)opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu - po 3 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla każdego obiektu, 8)informacje BIOZ - po 5 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla każdego obiektu, Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach