Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg
- Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6426001 w. 201 , fax. 022 6427643
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6426001 w. 201, fax. 022 6427643
REGON: 01525966300154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1: Zakup i dostawa skanera wielkoformatowego A0, Część 2: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3, Część 3: Zakup i dostawa 9 komputerów - stacji roboczych oraz 9 monitorów LCD, na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1: Zakup i dostawa skanera wielkoformatowego A0, Część 2: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3, Część 3: Zakup i dostawa 9 komputerów - stacji roboczych oraz 9 monitorów LCD, na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyżej wymienionych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dwóch nabiurkowych skanerów dziełowych przeznaczonych do realizacji projektu #Digitalizacja Archiwum Instytutu Literackiego #Kultura#
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej WAPW/6/2016
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa skanerów z automatycznym podajnikiem dokumentów
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa skanerów dokumentów z oprogramowaniem
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa skanerów, czytników kodów kreskowych, urządzeń do składania podpisów elektronicznych
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa przystawki formatu A3 do skanowania płaskiego kompatybilnej ze skanerem i3200 firmy Kodak w ramach projektu Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
Dodano: 2015-08-25 - Zakup i dostawa skanerów wraz z oprogramowaniem i osprzętem na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa urządzeń do digitalizacji
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
Dodano: 2015-04-30