Przetargi.pl
całodobowa ochrona osób i mienia w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Zbrowskiego 106

Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-615 Radom, ul. Zbrowskiego 106
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3681400, 3681460 , fax. 048 3681498
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu
    ul. Zbrowskiego 106 106
    26-615 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3681400, 3681460, fax. 048 3681498
    REGON: 67050757900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USRadom1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    całodobowa ochrona osób i mienia w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Zbrowskiego 106
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Zbrowskiego 106. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, b)nie są wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, c)spełniają wymagania określone w specyfikacji, d)dostarczą wymagane w specyfikacji dokumenty, e)posiadają ubezpieczenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500.000,00 zł i będą je kontynuować w okresie realizacji zamówienia, f)dysponują personelem desygnowanym do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnionym u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, posiadającym ważne licencje, g)posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, h)zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 150.000zł brutto na usługi ochrony osób i mienia w obiektach biurowych administracji rządowej (centralnej, terenowej), administracji samorządowej, wymiaru sprawiedliwości, w bankach odpowiadające opisowi przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty: 1.aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz pracowników desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem wieku, stażu pracy w ochronie - złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej Specyfikacji, 7.czytelne kopie wymaganych uprawnień osób (licencje), które będą wykonywać zamówienie oraz kserokopie ich zapytań o karalność, 8.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców tych usług złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej Specyfikacji oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 9.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje Wykonawca, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej Specyfikacji. 10.ksero polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.wypełniony formularz Oferta (Załącznik Nr 2) i formularz Oświadczenie (Załącznik Nr 3). Dokumenty z poz.1 - 5, 7, 10 winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić ich prawdziwości w inny sposób. Wykonawcy, których oferty nie będą zawierać któregokolwiek z wymaganych wyżej oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 ustawy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu do ich uzupełnienia - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USRadom1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach