Przetargi.pl
Naprawa uszkodzonych, wymiana zniszczonych, aktualizacja oraz mycie i konserwacja elementów MSI kategorii 1, 2, 3, 9, 10, 15

Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 120
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6549192 , fax. 0-22 8909211
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chmielna 120 120
    00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6549192, fax. 0-22 8909211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa uszkodzonych, wymiana zniszczonych, aktualizacja oraz mycie i konserwacja elementów MSI kategorii 1, 2, 3, 9, 10, 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I - Naprawa uszkodzonych, wymiana zniszczonych, aktualizacja oraz mycie i konserwacja elementów MSI kategorii 1, 2, 3 CZĘŚĆ II - Naprawa uszkodzonych, wymiana zniszczonych, aktualizacja oraz mycie i konserwacja elementów MSI kategorii 9, 10, 15
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1.1., 1.1.2., 1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.3. Warunki szczegółowe: 1.3.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1.3.1.1. Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł 1.3.1.2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 200.000,00 zł 1.3.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli: L.p. Stanowisko Wymagana liczba osób Staż 1 Kierownik robót terenowych (odpowiedzialny za wykonanie prac w terenie) - część I, II 1 osoba 4 lata 2 Operator dźwigu (osoba posiadająca niezbędne uprawnienia do obsługi dźwigu samojezdnego) - część I 1 osoba 3 lata 3 Elektryk (posiadający uprawnienia minimum do 1 kW) - część II 1 osoba 4 lata W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osoby wymienione w powyższej tabeli winny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). 1.3.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie prace związane z naprawą i konserwacją drogowych oznakowań pionowych oraz elementów infrastruktury miejskiej posiadających zasilanie elektryczne. W celu potwierdzenia spełnienia ww warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych usług, a także dołączyć dokumenty, w których minimum 2 podmioty potwierdziły poprawność, rzetelność, terminowość zrealizowanych usług. 1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone warunek pkt 1.3.1., 1.3.2., 1.3.3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 2.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty - za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.1.6. Informacja o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr 2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanej osoby, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego w pkt 1.3.2. Do informacji winny być dołączone kopie licencji, uprawnień, szkoleń, zezwoleń, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.3.2. 2.1.6.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa w pkt 2.1.6., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.1.7. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) - zał. nr 3. Informacja musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt 1.3.3. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.4.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 2.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2.1.1. oraz pkt 2.1.3. oraz odpowiednio 2.2. winny być złożone przez każdy podmiot. 2.4.3. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach