Przetargi.pl
Czarna Dąbrówka: świadczenie usług w projekcie pod nazwą - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminie Czarna Dąbrówka

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8212643 , fax. 059 8212644
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka
    Czarna Dąbrówka 33 33
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 059 8212643, fax. 059 8212644
    REGON: 00540251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czarna Dąbrówka: świadczenie usług w projekcie pod nazwą - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminie Czarna Dąbrówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w projekcie pod nazwą indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminie Czarna Dąbrówka o wartości poniżej 125.000 EURO. 3.1 Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III oraz dostarczenie do szkół niezbędnego do przeprowadzenia zajęć doposażenia, materiałów dydaktycznych wg załącznika nr 8 do SIWZ. 3.2 Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka, tj.: Szkoła Podstawowa w Czarnej Dąbrówce, Szkoła Podstawowa w Rokitach, Szkoła Podstawowa w Jasieniu, Szkoła Podstawowa w Nożynie 3.3 Cele szczegółowe projektu to: a) zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół Gminy Czarna Dąbrówka poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych, b) zmniejszenie zdiagnozowanych problemów uczniów i uczennic szkół z Gminy Czarna Dąbrówka poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych, c) stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem poprzez doposażenie bazy dydaktycznej szkół z Gminy Czarna Dąbrówka w niezbędne materiały dydaktyczne, 3.4 W zajęciach z beneficjentami należy poruszyć kwestię zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, które należy zrealizować rozpoczynając w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy do 24 czerwca 2012 r. 2.1 Wykaz specjalistycznych zajęć edukacyjnych w ramach zamówienia Liczba godzin zajęć do zrealizowania w 2011r. wynosi 160 godzin lekcyjnych a w 2012 r. 983 godzin lekcyjnych. 2.2 Doposażenie bazy dydaktycznej w Szkołach Podstawowych 2.2.1 Do obowiązków Wykonawcy należy doposażenie wymienionych szkół w przedmioty wyszczególnione co do rodzaju i ilości według zał. Nr 8. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zmówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie, które Wykonawca albo przedłoży przy dostawie, albo zobowiązany będzie przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową . 2.2.2 Doposażenie do wymienionych szkół w przedmioty wyszczególnione co do rodzaju i ilości w załączniku SIWZ nr 8 należy dostarczyć w terminie do 28.12.2011r. wraz z protokołem odbioru doposażenia. Za nieterminowe dostarczenie wymaganego doposażenia Wykonawca zapłaci Zleceniodawcy karę 0,2% brutto wartości całego doposażenia za każdy dzień zwłoki. Wykonawca odpowiada za wady ilościowe, jakościowe dostarczonego doposażenia. W terminie 14 dni od zgłoszenia wady zobowiązany jest do ich usunięcia. Za nieterminowe usunięcie wady Wykonawca zapłaci Zleceniodawcy karę 0,1% brutto wartości całego doposażenia za każdy dzień zwłoki. III. Realizacja zajęć. 1) wykonawca w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych powiadomi pisemnie wszystkich Dyrektorów Szkół Podstawowych przedstawiając harmonogram zajęć- skonsultowany wcześniej z nimi, zawierający: daty, godziny z podaniem nazwisk prowadzących zajęcia-załącznik nr 6 SIWZ. 2) wykonawca w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych dostarczy zamawiającemu harmonogram zajęć lekcyjnych w celu zatwierdzenia przez zamawiającego -załącznik nr 6 SIWZ 3) zadanie należy zrealizować na podstawie harmonogramu zał. Nr 7 do SIWZ stanowiący załącznik do wniosku o dofinansowanie dostosowując termin rozpoczęcia prowadzenia zajęć do daty podpisania umowy termin zakończenia nie może ulec zmianie, Wykonawca składa przed podpisaniem umowy - harmonogram stanowi integralną część umowy. 4) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia listy obecności na każdych zajęciach zawierającą datę i godziny prowadzonych zajęć, nazwiska, wiek, klasę uczestnika, z podpisem prowadzącego zajęcia - lista każdorazowo musi być zatwierdzona przez Dyrektora danej szkoły, 5) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia jednego jeden raz w miesiącu sprawozdania obejmującego każdą szkołę oraz końcowego zawierającego efekty prowadzonych zajęć - sprawozdanie należy przedłożyć Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca - pierwsze na koniec grudnia 2011 r. - sprawozdanie końcowe stanowi załącznik do faktury, 6) Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Dyrektorami Szkół objętych realizacja przedmiotu umowy. 3.1 Informuję, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy przyjmować, jako równoważne - inne odpowiadające tej klasie i jakości - to znaczy zastosować materiały i technologie o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium, co jest zgodne z art. 45 ust. 2 i 3 Prawa zamówień publicznych wartości 3.000,00 zł. wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godz. 09:00 dnia 25.11.2011 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach