Przetargi.pl
Cz. I Dostawa Wyposażenia - System oprowadzania turystów Cz. II Prace instalacyjne-instalacja systemu audio-wideo w Podziemnej Trasie Turystycznej, ul. Zawiszy Czarnego 3, 57-300 Kłodzko.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2013-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cz. I Dostawa Wyposażenia - System oprowadzania turystów Cz. II Prace instalacyjne-instalacja systemu audio-wideo w Podziemnej Trasie Turystycznej, ul. Zawiszy Czarnego 3, 57-300 Kłodzko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    cz. I Dostawa Wyposażenia - System oprowadzania turystów. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do dostawy i montażu nowoczesnego, interaktywnego systemu oprowadzania turystów wykorzystujący najnowsze technologie, a także przygotowania treści multimedialnych (filmy, grafika, animacje, dźwięk) zgodnie ze Scenariuszem ekspozycji oraz koncepcją aranżacji plastycznej Podziemnej Trasy Turystycznej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Kłodzku będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji). Uwaga! Wszystkie urządzenia elektryczne zaproponowane do trasy powinny być zabezpieczone przed trudnymi warunkami w Podziemnej Trasie Turystycznej duży poziom wilgoci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ cz. II: Prace instalacyjne-instalacja systemu audio-wideo w Podziemnej Trasie Turystycznej, ul. Zawiszy Czarnego 3, 57-300 Kłodzko. Przedmiotem II części zamówienia jest: 1.1 Budowa systemu nagłośnienia Podziemnej Trasy Turystycznej wraz z wydzielonym zasilaniem elektrycznym, ul. Zawiszy Czarnego 3, 57-300 Kłodzko. 1.2 Budowa systemu zasilania urządzeń multimedialnych Podziemnej Trasy Turystycznej wraz z wydzielonym zasilaniem elektrycznym, ul. Zawiszy Czarnego 3, 57-300 Kłodzko. 1.3 Roboty budowlane: malowanie pomieszczeń, montaż kraty po uprzednim wykonaniu projektu szkicu i uzgodnieniu go z konserwatorem zabytków w Wałbrzychu. 2.1 SYSTEM NAGŁOŚNIENIA: Zaprojektowano instalacje nagłośnienia poszczególnych sal oraz korytarza podziemnej trasy turystycznej. W poszczególnych salach zainstalowano po 2 sztuki głośników projektorowych 10W 100V tj. 20 szt. Na korytarzu podziemnej trasy turystycznej zainstalowano 49 głośników standardowych o mocy 6W i napięciu zasilania 100V oraz dodatkowe głośniki przy wejściu, wyjściu z Podziemnej Trasy Turystycznej Twierdzy Kłodzkiej oraz w kasie biletowej. Do zasilania głośników projektorowych należy ułożyć przewód YKY 0,6/1 kV 3*2,5mm2., natomiast do zasilania głośników standardowych rozmieszczonych wzdłuż trasy turystycznej należy ułożyć przewód YLY 0,6/1 kV 2*16mm2. Z centralnej szafy nagłośnienia należy zasilić przewodem YKY 0,6/1kV 3*2,5mm2 pulpit mikrofonowy 1- strefowy umieszczony w kasie biletowej przy wejściu i wyjściu z podziemnej trasy turystycznej. Należy doprowadzić z końcowego punktu dystrybucyjnego KPD do pulpitu mikrofonowego znajdującego się przy wyjściu z trasy turystycznej przewód UTP skrętka komputerowa zewnętrzna, ekranowana kategorii 5e żelowana CU 8 żyłowa. Ułożony przewód należy zakończyć wtykiem RJ45. Zaprojektowany system urządzeń do nagłośnienia sal oraz trasy turystycznej wraz z systemem video sterowanym z umieszczonych na parterze przy wejściu do kas biletowych szaf rackowych 19 42U wyposażonych w system wentylacji oraz system oświetlenia. Szafy należy ustawić na cokołach o wysokości 200mm. Drzwi szafy wyposażyć w zamki patentowe. Obudowy szaf należy połączyć z szyną wyrównawczą. Szafa wykonana ze stali, malowana proszkowo. Szafa standardowo wyposażona w ściany boczne oraz drzwi tylne i frontowe. W szafie istnieje możliwość demontażu ścian bocznych, które mocowane są na zamki patentowe. 2.2 SYSTEM MULTIMEDIALNY Zaprojektowany system urządzeń do projekcji obrazu sal oraz trasy turystycznej wraz z systemem podglądu obrazu sterowanym z umieszczonej na parterze przy wejściu do kas biletowych szafy rackowej 19 42U wyposażonej w system wentylacji oraz system oświetlenia. Szafę należy ustawić na cokole o wysokości 200mm. Drzwi szafy wyposażyć w zamek patentowy. Obudowę szafy należy połączyć z szyną wyrównawczą. Szafa wykonana ze stali, malowana proszkowo. Szafa standardowo wyposażona w ściany boczne oraz drzwi tylne i frontowe. W szafie istnieje możliwość demontażu ścian bocznych, które mocowane są na zamki patentowe. 2.3 INSTALACJA ELEKTRYCZNA Obiekt zasilić wewnętrzną linią zasilającą /w.l.z/ z istniejącej rozdzielnicy n.n- linią YKY 5x 25mm kw. rozdzielnicę główną R w pomieszczeniach wystawowo - konferencyjnych Z R zasilić instalację odbiorczą poprzez rozdzielnicę: R1 pomieszczenie regimentu. 2.4. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z terenem budowy celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do wyceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Podstawą wykonania zadania jest dokumentacja projektowa. 2.5. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowych uzgodnień. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Normy oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 2.6. Przedstawione w SIWZ urządzenia techniczne, wyroby i materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w specyfikacji, zapewniające efekt założony przez Zamawiającego (techniczny, ekonomiczny, ekologiczny). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2.7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp (zgodnie z załączonym wzorem zał. Nr 11). W przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawcy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie zamówienia po przedstawieniu Zamawiającemu dokumentów (np. oświadczeń) świadczących o rozliczeniu się Wykonawcy z podwykonawcą. 2.8. W celu wykonania swoich obowiązków w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową Wykonawca zobowiązuje się do: 1. wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, innymi warunkami narzuconymi przez inwestora z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, 2. zapewnienia i przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji, 3. użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. zapewnienia kierownictwa i nadzoru nad realizowanym przedmiotem umowy, 5. organizacji i utrzymania zaplecza niezbędnego dla realizowanego przedmiotu umowy, 6. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go w terminie ustalonym dla odbioru końcowego, 7. wykonania zabezpieczenia budowy i pomieszczeń oraz ich ochrony w okresie realizacji umowy, aż do dnia przekazania wykonanego przedmiotu umowy Zamawiającemu, 8. odpowiedniego oznakowania terenu budowy; 9. ponoszenia kosztów dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy: energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, 10. organizacji siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, 11. zapewnienia pracy sprzętu budowlano-montażowego i środków transportu, 12. zapewnienia właściwych warunków składowania materiałów oraz ich ochronę, 13. zabezpieczenia terenu robót i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie, 14. realizacji robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dodatkowe wymagania narzucone przez Inwestora w siwz. 1. Dodatkowe wymagania: 1. Rozruch systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji systemu. 2. Montaż urządzeń takich jak: głośniki, oprawy oświetleniowe itp. na podkładkach dystansowych grubości 5 mm wykonanych z gumy. 3. Po wykonaniu przedmiotu zlecenia obiekty Podziemnej Trasy Turystycznej w której prowadzone były prace muszą być wysprzątane, gotowe na przyjęcie turystów. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz wymaganiach dodatkowych. Uwagi: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do opracowania oferty - kosztorysu ofertowego. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ (zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP i wyszczególnione w § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817), Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą jako załącznika: cz. I - Wykonawca dostarczy na nośniku danych elektronicznych min. 1 próbkę zrealizowanych animacji 3D. cz. I i II - karty katalogowe/specyfikacje techniczne dostarczanych urządzeń, zgodnie z zał. 9 W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania - zarówno wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nich nieujęte Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 7 i art. 29 Ustawy PZP, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej takich jak przedstawione w opisie. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy PZP. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy PZP). Dodatkowe informacje Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwości wyboru na każdą część zadania innego Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy PZP. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Termin wykonania zamówienia art. 36 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiający ustala termin wykonania Zamówienia jako termin wymagany dla I części zamówienia do 22.04.2013. Dla cz. II zamówienia termin wymagany wynosi 2 miesiące licząc od daty zawarcia umowy. Termin może ulec zmianie wskutek wydłużenia się procedury postępowania o udzielenie Zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o czas wymagany przepisami określonymi Ustawą PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 6.000,00 zł brutto dla I części zamówienia (słownie sześć tysięcy złotych 0/100) oraz 8.000 zł brutto dla II części zamówienia (słownie osiem tysięcy złotych 0/100 ). Wadium wnosi się na okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 Ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego, tak aby znalazły się one na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Nr rachunku Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzelinie o w Kłodzku nr konta 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050 z adnotacją Wadium - Cz. I Dostawa Wyposażenia - System oprowadzania turystów. Wadium -cz. II System nagłośnienia audio video Podziemnej Trasy Turystycznej; obraz, dźwięk. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach