Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14 14
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
REGON: 01327098500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piaseczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cyklinowanie i lakierowanie podłogi oraz malowanie ścian sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół RCKU, ul. Chyliczkowska 20 w Piasecznie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Cyklinowanie i lakierowanie podłogi oraz malowanie ścian sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół RCKU, ul. Chyliczkowska 20 w Piasecznie, w tym: remont łazienek, szatni, zaplecza technicznego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, zabezpieczenie sufitu siatką stalową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi odpowiednio wadium w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w tym dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi) - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięć zamówień o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każde z nich, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 5.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie i udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 3 lat. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia niezbędne do uznania oferty za ważną : 1)oferta wykonawcy złożona na formularzu ofertowym (załącznik do SIWZ nr 1) zawierająca: cenę ryczałtową brutto (z podatkiem VAT), termin wykonania (data) oraz okres udzielanej gwarancji, 2)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie książki przedmiaru robót, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust 1. art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy -wzór - załączniki nr 5 i nr 6, 4)dowód wniesienia wadium, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 6)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, wraz z jej uprawnieniami w specjalności ogólnobudowlanej oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby (kierownika robót ) na listę członków właściwej izby (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), 7)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( w tym co najmniej pięć zamówień o wartości nie mniejszej niż 150.000,00zł kazde z nich) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie). 8)oświadczenie o gotowości podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika) lub parafowany druk projektu umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Dąbrowskiego 2 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii Nr 7 w Warszawie ul.Osowska 81
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Płochocinie przy ul. Lipowej nr 3 Gmina Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2016-06-02 - Rozbudowa Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Kaliszkach w Gminie Czosnów.
Dodano: 2016-02-26 - Remont pomieszczeń mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych
Dodano: 2015-07-22 - Roboty remontowo-budowlane w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie
Dodano: 2015-06-03 - Modernizacja placówek szkolnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2015-05-26 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych wewnętrznych polegających na wymianie paneli podłogowych oraz malowaniu ścian i sufitów w pokojach akademickich na obiekcie Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul.Nowowiejskiego 6.
Dodano: 2015-05-08 - Modernizacja placówek szkolnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2015-04-27 - Remont posadzek z klepki i płyt taflowych w budynkach C, D, K,M,G,H Kancelarii Sejmu
Dodano: 2015-03-25