Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Dąbrowskiego 2 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Dąbrowskiego 2 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku przy Placu Dąbrowskiego 2 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku. Pomieszczenia biurowe przeznaczone do remontu znajdują się na II piętrze w budynku Rektoratu. Są to pomieszczenia B203, B203 gabinet i B204. Ogólna powierzchnia pomieszczeń do remontu wynosi 87,625m?, szczegółowy wykaz powierzchni poszczególnych pomieszczeń znajduje się w przedmiarze robót. Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: Roboty związane z przenoszeniem na terenie budynku: mebli biurowych typu biurka, szafy biurowe, regały, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek. Roboty demontażowe: demontaż listew podłogowych, zerwanie wykładziny dywanowej z posadzki, demontaż kratek wentylacyjnych, demontaż opraw oświetleniowych i wyłączników oświetlenia. Roboty budowlane: wykucie i obrobienie otworu pod drzwi, wykucie bruzd pod kable w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, montaż i podłączenie oświetlenia, wykucie bruzd i położenie instalacji teletechnicznej uzgodnionej z Zamawiającym wraz z kasetami podłogowymi, zaślepienie otworów drzwiowych płytą G/K przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych-podłoży gipsowanie z gruntowaniem, montaż drzwi z zachowaniem technologii wskazanej przez producenta, montaż podłogi z paneli wraz z listwami przypodłogowymi z zachowaniem technologii wskazanej przez producenta. Oferowane panele podłogowe muszą posiadać atesty dopuszczające stosowanie w budynku użyteczności publicznej, do oferty należy dołączyć informację o własnościach oferowanych paneli, a przed zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym rodzaj, kolor i wzór paneli. Wykonawca położy we wszystkich pomieszczeniach panele z jednej serii produkcyjnej. Montaż drzwi obejmuje również montaż zamków i okuć. montaż listew progowych z zachowaniem kolorystyki podłogi, wywiezienie gruzu i elementów z rozbiórki w celu utylizacji, montaż verticali. Kolorystyka zgodna z kolorystyką uzgodnioną z Zamawiającym i posiadające możliwość bezinwazyjnej rozbudowy w sterowanie elektryczne. Roboty w zakresie instalacji elektrycznej i logicznej: wymiana wyłączników oświetlenia, wymiana opraw sufitowych na oprawy oświetleniowe przekazane przez Zamawiającego, ilość opraw i miejsce montażu według wskazań Zamawiającego, montaż dodatkowych gniazd instalacji teletechnicznej i elektrycznej we wskazanym miejscu przez Zamawiającego w pomieszczeniu B204, gniazdo RJ45, kable VI kategoria, patch panele 24 portowe VI kategoria - 1 szt., kabel HDMI, linia telefoniczna, przewód EURO, elementy muszą być ze sobą kompatybilne, zastosowane rozwiązanie techniczne musi zapewnić możliwość wymiany kabli lub dołożenia okablowania bez niszczenia ściany lub podłogi, podłączenia instalacji logicznej z pomieszczenia B204 do istniejącej instalacji zostanie wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie i w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego: 1. Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich. 2. Zamawiający preferuje kolor ścian szary, sufitów biały z paskiem odcinającym kolory na ścianie od sufitu szerokości 20-30mm. farby muszą być łatwo zmywalne i odporne na szorowanie. Kolor paneli ciemny czerwony wpadający w brąz, verdicale w kolorystyce paneli na podłodze. 3. Przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów oraz kartonów z dokumentacją, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac we wszystkich pomieszczeniach jednocześnie. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach będzie uzgadniany każdorazowo przed rozpoczęciem robót. 5. Maksymalny czas remontu 3 pomieszczeń nie powinien przekraczać 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 6. Zgłoszenia wykonanych robót remontowych w pokoju przed wstawieniem mebli, sprzętu i pudeł z dokumentami. 7. Punkt, w którym zainstalowane zostanie dodatkowe gniazdo elektryczne i/lub teletechniczne i trasa sieci w pomieszczeniach biurowych powinna być każdorazowo uzgodniona z Zamawiającym. 8. Zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem folią ochronną. 9. Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce pracy poprzez oddzielenie tego miejsca od pozostałej części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się pyłu poza teren wykonywania robót. 10. Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu. 11. Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych. 12. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. 13. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie wymagane Prawem budowlanym. Przed zastosowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumenty ich dotyczące w szczególności certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje producenta, wymaganą gwarancję. 14. Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych robót oraz zastosowane materiały, a także za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 16. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą instalacji teletechnicznej, elektrycznej i przekażę ją Zamawiającemu. 17. Zamawiający wymaga również, aby: a)Wszelkie uciążliwe prace, w tym w szczególności wywołujące hałas, kurz odbywały się poza godzinami pracy pracowników administracyjnych Uczelni, tj. przed godz. 730 i po godz.1530, a w dni wolne od pracy do godz. 2200. b)Zmawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót w każdym dniu kalendarzowym. c)Wykonawca wyznaczy kierownika robót- spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. Osoba ta musi posiadać minimum siedmioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót. d)Pracownicy Wykonawcy na terenie budynku mają obowiązek przebywać w ubraniach roboczych w standardzie ogólnie przyjętym do wykonywania robót budowlano-montażowych. e)Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach