Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna - Etap I

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancin.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje uzupełnienie, wymianę, montaż opraw oświetleniowych, demontaż i montaż SON na drogach publicznych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna, a w szczególności: I. Opacz: a) droga do Borku; II. Słomczyn b) ul. Wilanowska; III. Turowice: c) ul. Wilanowska; IV. Kawęczyn: d) ul. Wilanowska; V. Konstancin-Jeziorna: e) ul. Słomczyńska (od ul. Oborskiej do końca zamkniętego odcinka). Dokładny zakres robót oraz wymaganych przez zamawiającego materiałów w ramach poszczególnych zadań przedstawiony został w Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Miejscem realizacji zamówienia są drogi publiczne, położone na terenie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat (a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wykazać się należytym wykonaniem, co najmniej jednej roboty, której wartość wynosi 80.000 PLN. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie prowadzenie budowy, dobudowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego, b) w zakresie sprzętu dysponują lub będą dysponowali minimum: - jednym podnośnikiem koszowym, - jednym samochodem do przewozu dłużyc, - jednym dźwigiem o nośności min. 6 ton, c) dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi (gdy jest to wymagane przepisami) uprawnienia: - Świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji linii oświetlenia ulicznego minimum do 1 kV - wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), - uprawnienia do pracy pod napięciem. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy. Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 80.000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, okazania umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Przepisy ustawy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie. 1. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwanego dalej rozporządzeniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3, 2) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 rozporządzenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.), b) posiadane zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007 roku Nr 39 poz. 251 z późn. zm.): pozwolenia, zezwolenia lub inne odpowiednie dokumenty dotyczące postępowania z zużytymi źródłami światła - należy załączyć do oferty. 3) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 4 i zał. nr 5), b) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt a), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 80.000 PLN brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca ma obowiązek wykazać się należytym wykonaniem co najmniej jednej roboty, której wartość wynosi 80.000 PLN. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie prowadzenie budowy, dobudowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego, d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w tym minimum: I. jeden podnośnik koszowy, II. jeden samochód do przewozu dłużyc, III. jeden dźwig o nośności min. 6 ton, e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt d), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, f) dokumenty poświadczające, że osoby wykonujące prace, posiadają (gdy jest to wymagane przepisami) uprawnienia: I. Świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji linii oświetlenia ulicznego minimum do 1 kV - wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), II. uprawnienia do pracy pod napięciem, 4) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kontrakt i delikt) na kwotę nie niższą niż 80.000,00 PLN. 2. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach