Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cyklinowanie i czterokrotne lakierowanie parkietu w jadalni Szpitala Uzdrowiskowego JUBILAT położonego w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Cyklinowanie i czterokrotne lakierowanie parkietu w jadalni Szpitala Uzdrowiskowego JUBILAT położonego w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4a w następującym zakresie: - naprawa i mechaniczne cyklinowanie parkietu o powierzchni około 251 m2, - czterokrotne lakierowanie parkietu lakierem przeznaczonym do stosowania w obiektach użyteczności publicznej - bezzapachowym, o wysokiej odporności na ścieranie, zarysowanie i uderzenie, o twardości ( wahadło Persoz`a ) do 198(s) - PLASTOR PUR - T3 DUO lub równoważnym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321146
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy Pzp i: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, - zaoferują wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.12.2009r. od dnia podpisania umowy, - zaakceptują 14 dniowy termin płatności faktury VAT licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu, - przedłożą wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 14 tys. Euro ale zgodnie przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni dostarczyć n/w oświadczenia i dokumenty tj.: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) kosztorys ofertowy sporządzony ściśle wg załącznika do SIWZ - przedmiaru robót, 3) formularz ofertowy- zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. 4) oświadczenie z art. 22 ust 1 i art. 24 ustawy PZP, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 5) zaakceptowany( podpisany) projekt umowy zgodnie z zał. nr 3, 6) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w ZUS i US , o niekaralności i finansowe - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ, 7) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 8) kartę charakterystyki proponowanego lakieru,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- cz.1=(a) Wymiana drewnianych podjazdów wewnętrznych wynikająca z dostosowania ciągów komunikacyjnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku SPZOZZ w Szklarskiej Porębie przy ul. Szpitalnej 1 oraz cz.2=(b) Wykonanie odcinka ciągu pieszego do ww. budynku z kostki betonowej na podbudowie i podsypce piaskowo-żwirowej
Dodano: 2012-10-27 - PRZEGLĄD I RENOWACJA ISTNIEJĄCEJ ZNISZCZONEJ PODŁOGI SPORTOWEJ BĘDĄCEJ W POSIADANIU ZAMAWIAJĄCEGO, MAGAZYNOWANEJ NA TERENIE WROCŁAWIA, W CELU WYKONANIA PODŁOGI TANECZNEJ, SKŁADANEJ O WYMIARACH 15MX15M Z MOŻLIWOŚCIĄ UŁOŻENIA PARKIETU O WYMIARACH 7,5M X 10M.
Dodano: 2012-09-20 - PRZEGLĄD I RENOWACJA ISTNIEJĄCEJ ZNISZCZONEJ PODŁOGI SPORTOWEJ BĘDĄCEJ W POSIADANIU ZAMAWIAJĄCEGO, MAGAZYNOWANEJ NA TERENIE WROCŁAWIA, W CELU WYKONANIA PODŁOGI TANECZNEJ, SKŁADANEJ O WYMIARACH 15MX15M Z MOŻLIWOŚCIĄ UŁOŻENIA PARKIETU O WYMIARACH 7,5M X 10M.
Dodano: 2012-08-24