Powiat Świdnicki ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8500400, 8500442 , fax. 074 8530927
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
ul. M. Skłodowskiej-Curie 7 7
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8500400, 8500442, fax. 074 8530927
REGON: 89071830800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie operatów szacunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: dla zadania 1 - 500 zł; dla zadania 2 - 300 zł; dla zadania 3 - 1.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają ustawowe warunki udziału w postępowaniu. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem, co najmniej trzech operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 operatów, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, tj. wpisanych do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych z udokumentowaniem posiadanych świadectw nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (wg załącznika nr 4 lub/i zał. Nr 4a do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi w zakresie szacowania wartości nieruchomości
Dodano: 2016-02-18 - Usługi polegające na sporządzaniu operatów wyceny nieruchomości
Dodano: 2016-02-09 - Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług geodezyjno - kartograficznych na potrzeby Gminy Wałbrzych w roku 2016
Dodano: 2016-01-12 - Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa
Dodano: 2015-11-20 - Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, określających wartość służebności przesyłu na działkach będących własnością Gminy Wałbrzych i miasta Wałbrzych na prawach powiatu
Dodano: 2015-09-08 - Świadczenie usług geodezyjno - kartograficznych na potrzeby Gminy Wałbrzych w 2015 r.
Dodano: 2015-03-18 - Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Gminy Wrocław
Dodano: 2015-02-12 - USŁUGI POLEGAJĄCE NA SPORZĄDZENIU OPERATÓW WYCENY NIERUCHOMOŚCI ZLECANYCH DO WYKONANIA PRZEZ POWIAT POLKOWICKI
Dodano: 2015-02-11 - Wykonywanie operatów szacunkowych dla nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kowary w roku 2015
Dodano: 2015-02-03