Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu, wymiana okien - etap II

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 732 40 09 , fax. 0-75 732 39 83
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Bolesławcu
    ul. Komuny Paryskiej 6 6
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 732 40 09, fax. 0-75 732 39 83
    REGON: 00017877800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucharski.yoyo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu, wymiana okien - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych - 90,22m2 - wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych łukowych - 6,84 m2 - wykucie z muru podokienników drewnianych - 61,55 m; - obsadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szer. 20 cm - 40,50m; - obsadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szer. 30 cm - 22,05m; - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach - 1,88 m3; - wykonanie obróbki zewnętrznej i wewnętrznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: -prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie. -dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami budowlanymi (spełniającymi warunki art. 12 Prawa Budowlanego), w następujących branżach oraz innymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: - 1 kierownik budowy z w branży ogólnobudowlanej; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 1 zamówienie polegające na wymianie stolarki okiennej, o wartości minimum 80.000 PLN brutto, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z odpowiednim wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia, w tym: 1 kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności ogólnobudowlanej z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach ogólnobudowlanych. 5. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 PLN 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, oz. 1655 ze zm.), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w ofercie) posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia oraz potwierdzenia przynależności do izby samorządu zawodowego, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 8) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z Wykonawców oddzielnie złoży następujące dokumenty nr: 3, 4. Dokument nr 8 nie jest wymagany do złożenia przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, jeśli warunki, na potwierdzenie których są składane, zostaną spełnione przez jednego lub kilku z Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe dokumenty są wspólne dla wszystkich występujących wspólnie Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucharski.yoyo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach