Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 61-049 Poznań, ul. WIankowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8774515 , fax. 061 8774515
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej
ul. WIankowa 1 1
61-049 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8774515, fax. 061 8774515
REGON: 00621053700026 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zupl.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Codzienne zbieranie papierów, nieczystości i śmieci na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Jeżyce w Poznaniu w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.- 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Codzienne zbieranie papierów, nieczystości i śmieci na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Jeżyce w Poznaniu w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.- 3 zadania. Wielkość i zakres zamówienia określone zostały w załączniku do niniejszego ogłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Złożą ofertę, oraz wycenią wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, przedłożenie pisemnego zobowiązania ww. podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Brak przedmiotowego dokumentu w treści oferty skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca samodzielnie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej: oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy kopia dowodu tożsamości poświadczona za zgodność z oryginałem wraz z oświadczeniem, że Wykonawca jest osobą fizyczną nie prowadząca działalności gospodarczej. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów) - dokument wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (wymagane jest załączenie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są przedłożyć ponadto w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi, z dopiskiem: >za zgodność z oryginałem<; Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zupl.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz usługę pielęgnacji terenów zielonych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kole
Dodano: 2016-07-05 - Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich RDW w Ostrowie Wlkp
Dodano: 2016-04-14 - Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Puszczykowa w latach 2016-2017
Dodano: 2016-04-04 - Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
Dodano: 2016-03-24 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki
Dodano: 2016-03-22 - Sprzątanie terenów publicznych na terenie miasta Wągrowca
Dodano: 2016-03-08 - Pozimowe i letnie oczyszczanie ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Swarzędz
Dodano: 2016-03-04 - Oczyszczanie ulic na terenie miasta Kalisza w 2016 r.
Dodano: 2016-02-16 - Prace porządkowe na obiektach mostowych w ciągu dróg wojewódzkich RDW w Ostrowie Wlkp
Dodano: 2016-02-03 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach, przystankach komunikacyjnych i terenach Miasta i Gminy Pleszew
Dodano: 2015-12-15