Urząd Miejski w Rogoźnie ogłasza przetarg
- Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Nowa 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2617193
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2 2
64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
tel. 067 2617193
REGON: 00052655800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie w roku 2010, na zlecenie Gminy Rogoźno, prac geodezyjnych w zakresie podziałów, wznowień granic oraz rozgraniczeń nieruchomości. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) podział działek budowlanych na: - 2 części, - od 3 do 5 działek, - od 6 do 10 działek, - ponad 10 działek, b) podział działek rolnych i leśnych, c) wznowienia granicy działki, d) rozgraniczenie nieruchomości, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.O określone powyżej zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia łącznie następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24. ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r. , poz. 177) 3) Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy j.w. 4) Załączą aktualny odpis (lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Posiadają odpowiednie kwalifikacje gwarantującą wykonanie zamówienia - co potwierdzą kopiami odpowiednich dokumentów załączonymi do oferty; 6) Zaoferują min. 14 dniowy termin płatności, co wykażą w złożonej ofercie; 7) Posiadają odpowiednie (co najmniej 10 letnie) doświadczenie zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia - potwierdzone stosownymi dokumentami. 8) Złożą formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z wymaganym harmonogramem prac i płatności 9) Złożą oświadczenie potwierdzające akceptację warunków zawartych w projekcie umowy (stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ) i gotowość zawarcia umowy na przedstawionych warunkach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24. ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r. , poz. 177) 2.oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy j.w. 3.dokument(y) potwierdzający(e) uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.dokument(y) potwierdzający(e) odpowiednie kwalifikacje gwarantujące wykonanie zamówienia 5.dokument(y) potwierdzający(e) odpowiednie doświadczenie zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia 6.oświadczenie potwierdzające akceptację warunków zawartych w projekcie umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogozno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną