Przetargi.pl
Cmentarz wojskowy w Konopnicy - zachowajmy dla przyszłych pokoleń

GMINA KONOPNICA ogłasza przetarg

  • Adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KONOPNICA
    ul. Rynek 15
    98-313 Konopnica, woj. łódzkie
    REGON: 730934631
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cmentarz wojskowy w Konopnicy - zachowajmy dla przyszłych pokoleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski Cmentarza wojskowego przy ulicy Bohaterów Września w Konopnicy, powiat wieluński, gmina Konopnica, mieszczący się na działce o numerze ewidencyjnym 612.Cmentarz ten, położony jest w północno-zachodniej części wsi Konopnica, na brzegu rzeki Warty. Nekropolia składa się z dziesięciu nieoznaczonych kwater z krzyżami oraz centralnie usytuowanym pomnikiem przedstawiającym orła w koronie umieszczonego na postumencie. Na pomniku znajdują się tablice, jedna z nazwiskami pochowanych żołnierzy, druga z informacją o przynależności wojskowej poległych. Cmentarz otoczony jest ogrodzeniem murowanym z przęsłami i bramą wejściową w konstrukcji stalowej, wzdłuż ogrodzenia znajduje się szpaler drzew. Na cmentarzu spoczywa 54 żołnierzy oraz dowódca major Stanisław Jaszczuk z 72 pułku piechoty im. Dionizego Czachowskiego z Radomia. Pułk ten wchodził w skład Armii „Łódź" i bronił przeprawy przez Wartę w Konopnicy.Zakres robót budowlanych:- wymiana utwardzonej nawierzchni terenu,- kompleksowy remont ogrodzenia,- konserwacja i restauracja pomnika, eratryku i znicza,- pielęgnacja drzewostanu i uzupełnienie nasadzeń w obszarze kwater i obrębie cmentarza.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 10 i nr 11 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) Wykonanych robót budowlanych.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:• minimum jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub/i konserwacji obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków i obejmującą zakresem wykonania elementy kamienne o charakterze nagrobkowym i/lub pomnikowym i/lub architektonicznym o wartości minimum 150 000,00 zł brutto (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane).Uwaga!Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2) dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjamina temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnychdo wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcje kierownika budowy) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie pełnienia obowiązków kierownika budowy nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, których zakres uprawnia do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,b) min. jedną osobę ( która będzie pełniła funkcje kierownika budowy) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zabytkach nieruchomych, tj. spełniającą wymagania ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 , poz. 840), w szczególności zapisów art. 37c wg którego: „Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury”Uwaga!Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach