"Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-940 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 134
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 360 39 00 , fax. 071 364 00 99
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 134 134
50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 360 39 00, fax. 071 364 00 99
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CIOR14/64/2009-dostawa kopert z wkładem foliowym do odsprzedaży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa kopert z wkładem foliowym przeznaczonych do odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddziały Rejonowe; Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych, Wrocław Miasto, Wrocław Województwo. Koperty A - 25 500 szt. koperty B- 46 000 szt. koperty C-53 500 szt. kopertyD- 67 000 szt. koperty F - 58 000szt. koperty G - 55 000 szt. koperty H - 65 500 szt. koperty I - 43 500 szt. koperty K - 41 500 szt. koperty CD - 72 000 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ) Oferta musi być zabezpieczona w wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych) Zadanie nr 2 - 1 800,00zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) Zadanie nr 3 - 2 700,00zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) Zadanie nr 4 - 800,00zł (słownie: osiemset złotych) Zadanie nr 5 - 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) W przypadku realizacji całości zamówienia - 8 300, 00 zł (słownie: osiem tysięcy trzysta złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 2 z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór jest zawarty w Rozdziale IV SIWZ- załącznik nr 2 do formularza ofertowego, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokumenty winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl /o firmie/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego
Dodano: 2015-05-25 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-10-24 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2014-01-13 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2013-09-02 - Dostawa kopert, zwrotek, okładek oraz innych druków dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Dodano: 2013-03-14 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2013-02-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH. Postępowanie Nr WCH.2420.23.2012.HS
Dodano: 2012-12-28 - Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r.
Dodano: 2012-12-14 - Jednorazową dostawę artykułów biurowych, papierniczych, kalendarzy na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 w podziale na Zadania: Zadanie 1- Jednorazowa dostawa artykułów biurowych i papierniczych, Zadanie 2 - Jednorazowa dostawa papieru komputerowego, Zadanie 3 - Jednorazowa dostawa kalendarzy
Dodano: 2012-11-08 - Dostawa kopert C6/5 do Oddziału ZUS w Legnicy.
Dodano: 2012-03-30