Przetargi.pl
Ciąg pieszo-rowerowy w Starym Kramsku plus pomost przystani wodnej

Gminny Ośrodek Kultury w Babimoście ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Gagarina 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 351 21 35 , fax. 0-68 351 21 35
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Babimoście
    ul. Gagarina 21 21
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 0-68 351 21 35, fax. 0-68 351 21 35
    REGON: 97073641900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ciąg pieszo-rowerowy w Starym Kramsku plus pomost przystani wodnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje wykonanie: W ramach zadania należy wykonać: ciąg pieszo rowerowy z kostki brukowej koloru szarego i czerwonego o szerokości łącznej 2,5m i długości 439,67 m. pomost przystani wodnej o łącznej długości 25m, utwardzenie placu przy świetlicy wiejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2000 zł, słownie: dwa tysięcy 00/100 złotych. Wykonawca powinien wnieść wadium najpóźniej do dnia 18.11.2009r. Wadium może być wnoszone w: formie przelewu bankowego na konto: 61 9660 0007 2600 2684 0200 0001 z dopiskiem Wadium - przetarg na budowę Ciągu pieszo-rowerowego w Starym Kramsku plus pomost przystani wodnej; - decyduje data uznania kwoty wadium na rachunku zamawiającego, - gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach i gwarancjach bankowych (gwarancje muszą być bezwarunkowe i na każde żądanie Zamawiającego) - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. Z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.), Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy złożyć w sekretariacie Gminnego Ośrodka Kultury w Babimoście. Dowód wniesienia wadium, tj. kopię przelewu lub dokument z potwierdzeniem złożenia oryginału w sekretariacie, należy dołączyć do oferty jako załącznik nr 1. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty oryginału gwarancji wadium, w sytuacji, gdy wystawiający gwarancję wadium nie wymaga zwrotu jej oryginału po upływie terminu jej ważności. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą. - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Złożenie, przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a/ Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - art. 46 ust.5 pkt.1 upzp, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - art. 46 ust.5 pkt.2 upzp, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - art. 46 ust.5 pkt.3 upzp. b/ Wykonawca wezwany do uzupełnienia dokumentów lub złożenia oświadczeń w myśl art. 26 upzp, nie złożył ich w wyznaczonym terminie - art.46 ust.4a upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej działa1ności lub czynności, - posiadają niezbędną, wiedzę i doświadczenie, posiadają lub dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z mocy art. 24 ustawy, - zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 30.05.2010 r., - udzielą, co najmniej 5- letniej gwarancji na wykonane roboty, - zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach okreś1onych w załączonym projekcie umowy, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działa1ności na kwotę min. 80 000,00 złotych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne W celu dokonania oceny spełnienia warunków, Wykonawcy zobowiązani są wykazać się: 2.1 Uprawnieniami do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dn. 19.11.1999 r. prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101 z 1999 r, poz. 1178 z późn. zm.) lub ustawy z dn. 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U Nr 173 poz.1807z późn. zm.) - w zał. nr 3 2.2 Obrotami w każdym roku na przestrzeni ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1ności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości min. 500.000 zł. - w zał. nr 6, 2.3 Należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 zamówień o podobnym zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu, - w zał. nr 9, 2.4 Ubezpieczeniem od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 80 000,00 złotych, - w zał. nr 11, 2.5.Informacją na temat zatrudnienia - w zał. Nr 8, 2.6.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w zał. Nr 7.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców warunków Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty załączone i ponumerowane wg podanej kolejności: 1.1 Formularz oferty, 1.2 zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - wg załączonego wzoru, 1.3 zał. nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisaniu do ewidencji działalności gospodarczej, jeż li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo umowę regulującą współpracę tych podmiotów, 1.4 zał. nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 zał. nr 5 - aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6 zał. nr 6 - informacje okreś1ające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu) - wg załączonego wzoru, 1.7 zał. nr 7 - informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku wolne środki finansowe i/ lub zdo1ność kredytową w wysokości min. 50 000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 1.8 zał. nr 8 - informacja na temat struktury organizacyjnej firmy i zatrudnienia pracowników, wskazanie osób z odpowiednimi uprawnieniami i należących do Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierownicze w trakcie realizacji zadania (kierownik budowy, kierownik robót branżowych), 1.9 zał. nr 9 - wykaz zrealizowanych i przekazanych do użytku w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1nosci jest krótszy - w tym okresie) robót o zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu; remont lub budowa co najmniej 3- wg załączonego wzoru, 1.10 zał. nr 10 - potwierdzone listy referencyjne do robót wymienionych w zał. nr 11, że roboty zostały wykonane, należycie, 1.11 zał. nr 11 - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dziala1ności gospodarczej, 1.12 zał. nr 12 - wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia z okreś1eniem zakresu rzeczowego i udziału finansowego w realizacji zamówienia - wg załączonego wzoru, 1.13 zał. nr 13 - oświadczenia Wykonawcy o cenie, odpowiedzia1nosci, znajomości, sprawdzeniu i przyjęciu zakresu robot - wg załączonego wzoru, 1.14 zał. nr 14- zaakceptowany wzór umowy, 1.15 zał. nr 15 - kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót 1.16 zał. Nr 1- dowód wniesienia wadium. Wszelkie dokumenty załączone do oferty winny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy, określonych w dokumencie rejestrowym. Wskazane jest, aby oświadczenia i dane zawarte w formularzach miały formę zgodną z załączonymi wzorami. Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. Zamawiający w toku dokonywania oceny złożonych ofert, może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babimost.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach