Przetargi.pl
Zakup świątecznych bonów dla pracowników cywilnych Policji woj. lubuskiego.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup świątecznych bonów dla pracowników cywilnych Policji woj. lubuskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup świątecznych bonów dla pracowników cywilnych Policji województwa lubuskiego w 2009 roku. 2. Łączna wartość nominalna bonów wynosi: 282.070,00zł. brutto. Dostawa bonów towarowych obejmuje nominały 10 zł, 20 zł, 50 zł i 100 zł w następujących ilościach: 100 zł - 303 szt. 50 zł - 4353 szt. 20 zł - 1231 szt. 10 zł - 950 szt. z zastrzeżeniem możliwości zmiany- nie więcej niż 20% - ilości poszczególnych nominałów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup bonów towarowych ogólnobranżowych (art. spożywcze i przemysłowe) dla 668 osób. Zakres bonów powinien obejmować cały oferowany w placówce handlowej asortyment. 4. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest uzyskanie bonu, który spowoduje wydatkowanie inkorporujących wartości pieniężnych jednorazowo i w całości przy realizacji każdego bonu. Bony są finansowane ze środków socjalnych i przeznaczone są na wsparcie zwiększonych potrzeb pracowników w związku ze świętami i muszą spełniać wymagania i oczekiwania pracowników dla których są przeznaczone. 5. Bony muszą mięć formę papierową aby osiągnąć cel całkowitego, jednorazowego użycia bonu bez poniesienia dodatkowych kosztów np. prowizji, obsługi. 6. Realizacja bonów odbywać się będzie na terenie powiatów: gorzowskiego, zielonogórskiego, świebodzińskiego, strzeleckiego, krośnieńskiego, sulęcińskiego, międzyrzeckiego, żarskiego, żagańskiego, nowosolskiego, wschowskiego i słubickiego. 7. Wykonawca składający ofertę musi umożliwić realizację bonów na terenie wszystkich wymienionych powiatów z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden punkt handlowy (wielobranżowy) akceptujący bony towarowe Wykonawcy będzie mieścił się we wskazanym mieście danego powiatu: - powiat gorzowski - Gorzów Wlkp. - powiat zielonogórski - Zielona Góra - powiat strzelecki - Strzelce Kraj. - powiat żagański - Żagań - powiat krośnieński - Krosno Odrzańskie - powiat sulęciński - Sulęcin - powiat słubicki - Słubice - powiat żarski - Żary - powiat międzyrzecki - Międzyrzecz - powiat świebodziński - Świebodzin - powiat nowosolski - Nowa Sól - powiat wschowski - Wschowa Do oferty należy załączyć wykaz punktów handlowych akceptujących bony towarowe wykonawcy z podziałem na wskazane wyżej powiaty oraz wyszczególnieniem miejscowości, nazwy i adresów wymienionych punktów handlowych wraz z podaniem rodzaju branży, w której dany punkt się specjalizuje. 8. Wszelkie kupony rabatowe dołączane jako dodatkowe bonusy do bonów towarowych muszą odpowiadać ilości osób wymienionych w pkt 3 niniejszego ogłoszenia . 9. Termin realizacji (ważności)bonów: minimum 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 10. Miejsce dostawy bonów: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Wydział Gospodarki Materiałowo Technicznej 11. Termin płatności za fakturę VAT - 7 dni od dnia otrzymania faktury vat przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XIII SIWZ. 4) Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum- Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 1) lit a) i d) SIWZ - muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum osobno/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej, natomiast warunki wymienione w ppkt 1) lit b),c) SIWZ członkowie Konsorcjum - Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie Spółki Cywilnej - mogą spełniać wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ).W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww dokument składa każdy z Wykonawców. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ww dokumenty składa każdy z Wykonawców; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt XIII ppkt 1 lit. b, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. z późn. zm.) 2. Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ wykonawca musi załączyć do oferty: a) Wykaz punktów handlowych akceptujących bony towarowe Wykonawcy z podziałem na wskazane w pkt III ppkt 6 SIWZ powiaty z wyszczególnieniem miejscowości, nazwy i adresów wymienionych punktów handlowych oraz z podaniem rodzaju branży, w której dany punkt się specjalizuje. 3. INFORMACJA O ZAWARTOŚCI OFERTY WYKONAWCY, Wykonawca musi również załączyć do oferty: a) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ). b) upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza -wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85_07), określające zakres czynności do których jest umocowany; c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ); d) projekt umowy, który musi być podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę, natomiast zalecane jest wypełnienie części dotyczącej Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; e) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. f) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę jego podpisem. 7. Brak wymaganych w pkt XIII ppkt 1 SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. brak poświadczenia za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. (zgodnie z art.24 ust 2 pkt 3 ustawy - po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dok. lub wyjaśnienia treści dok. na podst. art. 26 ust. 3 i 4 i art. 87 ust. 2 ustawy P.z.p.) 8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy P.z.p. 9. Brak wymaganych w pkt XIII ppkt 2 i ppkt 3 b SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy) po wyczerpaniu przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 26 ust. 3 i 4, art. 87 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 10. Brak wymaganych w pkt. XIII ppkt 3 a, c, d, e, f SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ustawy p.z.p. 11. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 12. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 13. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-Spółka Cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w przypadku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej umowę Spółki. 14. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: łączna liczba punktów handlowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach