Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 31
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3255313, 3271068, 3271069 , fax. 068 3253468
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
ul. Bohaterów Westerplatte 31 31
65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, fax. 068 3253468 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu terenowego dla potrzeb Laboratorium Drogowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego dla potrzeb Laboratorium Drogowego do siedziby GDDKiA Oddział w Zielonej Górze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341133005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane niżej dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 dostawę samochodu terenowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone wyżej muszą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca może posłużyć się Formularzem 3.1, załączonym do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych dostaw (Doświadczenie), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 załączonym do SIWZ. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt I, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Dokumenty, o których mowa w pkt I i II powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. IV. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. V. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt I. i II., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt a) powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa lekkiego samochodu terenowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Witnicy.
Dodano: 2012-09-28 - Pojazd typu quad i ratowniczy sprzęt pływający
Dodano: 2011-10-10 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu fabrycznie nowego samochodu terenowego dostawczego typu pick-up dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o w Żarach
Dodano: 2010-12-30 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu fabrycznie nowego samochodu terenowego dostawczego typu pick-up dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o w Żarach
Dodano: 2010-12-07 - ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWO - TERENOWEGO Znak: A-370-7/10/rs
Dodano: 2010-08-09 - Dostawa samochodu terenowego dla potrzeb Laboratorium Drogowego do siedziby GDDKiA Oddział w Zielonej Górze
Dodano: 2009-10-15 - Dostawa samochodu terenowego fabrycznie nowego
Dodano: 2009-05-12