Przetargi.pl
Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej - Dostawa mebli konsultacyjnych.

Politechnika Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 60-965 Poznań, Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6653538 , fax. 61 6653738
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Poznańska
    Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5 5
    60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6653538, fax. 61 6653738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej - Dostawa mebli konsultacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli określonych następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: 39130000-2 meble biurowe Dodatkowe przedmioty zamówienia: 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39112000-0 Krzesła 39113200-9 Taborety 39130000-2 Regały biurowe 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Stan istniejący: Budynek Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej jest obiektem o czterech kondygnacjach nadziemnych oraz jednej podziemnej (garaż i pomieszczenia techniczne). Zasadniczo budynek podzielony jest w rzucie na trzy części: Skrzydło A, Łącznik i Skrzydło B. W obu skrzydłach A i B zasadniczo zlokalizowane są laboratoria i pokoje konsultacyjne, natomiast w Łączniku mieszczą się sale dydaktyczne i komputerowe, szatnia, świetlica oraz hole. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa i montaż mebli konsultacyjnych. 3.2. Przedmiot zamówienia opisują: 3.2.1. Specyfikacja techniczna wyposażenia meblowego- załącznik nr 9 do SIWZ; 3.2.2. Zestawienie ilościowe poszczególnych elementów wyposażenia - Załącznik nr 10 do SIWZ; 3.2.3. Rzuty pomieszczeń stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. 3.2.4. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę i które stanowią jednolity system w zakresie wzornictwa/designu. 3.2.5. Kolorystyka tapicerki zróżnicowana, do uzgodnienia Zamawiającym i projektantem, po podpisaniu umowy. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wraz z ofertą należy załączyć: 4.1. Certyfikaty: 4.1.1. Krzesło obrotowe (A): - certyfikat zgodności z normą PN:EN 1335 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN:EN 1022 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z PN-EN 1021 1 i 2:2007 lub normą równoważną - protokół oceny Ergonomicznej zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Poltyki Społecznej z 1 grudnia 1998 (Dz.U.N 148, poz. 973), lub dokument równoważny. 4.1.2. Krzesło konferencyjne : - certyfikat zgodności z PN-EN 1021 1 i 2:2007 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1022 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 13761 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1728 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 15373 lub normą równoważną, 4.1.3. Krzesło obrotowe (B): - certyfikat zgodności z normą PN EN 1335 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1022 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z PN-EN 1021 1 i 2:2007 lub normą równoważną, 4.1.4. Krzesło konferencyjne: - certyfikat zgodności z normą PN-EN 13761-2004 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1728-2004 lub normą równoważną, 4.1.5. Fotel gabinetowy: - certyfikat zgodności z normą PN EN 1335-2:2002 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1022:2007 lub normą równoważną - protokół oceny Ergonomicznej zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 (Dz.U.N 148, poz. 973), lub dokument równoważny. 4.1.6. Krzesło (poz. 63): - certyfikat zgodności z normą PN EN 16139 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1728 lub normą równoważną - certyfikat zgodności z normą PN EN 1022:2007 lub normą równoważną - certyfikat zgodności z PN-EN 1021 1 i 2:2007 lub normą równoważną 4.1.7. Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty o których mowa powyżej w pkt. 4.1.1 i 4.1.2 mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą mebla/systemu w przedstawionym katalogu, folderze lub karcie katalogowej). 4.2. Do każdego mebla należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. Karty katalogowej nie trzeba wykonywać w przypadku mebli wg indywidualnego projektu, których wymiary należy dostosować do stanu rzeczywistego na budowie zabudów indywidualnych itp. 4.3. Wraz z ofertą dostarczyć następujące gotowe meble wykonane zgodnie z wymaganiami: 4.3.1. Biurko gabinetowe (poz. 1 w załączniku nr 8 do SIWZ), 4.3.2. Kontener mobilny (poz. 2 w załączniku nr 8 do SIWZ), 4.3.3. krzesło typu A (poz. 7 w załączniku nr 8 do SIWZ) Wymaga się, aby ww. meble były wykonane dokładnie w taki sposób, w jaki Wykonawca będzie chciał zrealizować zadanie. Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Zamawiający zwróci ww. meble Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania. 5. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP): Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium 2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Politechniki Poznańskiej do Banku Zachodniego WBK VI Oddział w Poznaniu na nr konta: 02 1090 1362 0000 0000 3601 7895 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej - Dostawa mebli konsultacyjnych. b) Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego, tj. Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej - Curie 5, 60 - 965 Poznań, Budynek Rektoratu, pokój 205 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. c) Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość, estetyka
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach