Przetargi.pl
Catering (przerwa kawowa) dla uczestników projektu pn. Kompetentni w edukacji-Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie bieruńsko-lędzińskim.

Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-225 Wola, ul. Kopalniana 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 211 81 80, 211 91 77 , fax. 32 211 81 80 wew. 11
  • Data zamieszczenia: 2014-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
    ul. Kopalniana 6 6
    43-225 Wola, woj. śląskie
    tel. 32 211 81 80, 211 91 77, fax. 32 211 81 80 wew. 11
    REGON: 27658125300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpsa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w której dominujący udział mają JST.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Catering (przerwa kawowa) dla uczestników projektu pn. Kompetentni w edukacji-Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie bieruńsko-lędzińskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (przerw kawowych) dla uczestników projektu pn. Kompetentni w edukacji-Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie bieruńsko-lędzińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego w okresie luty 2014 (od dnia podpisania umowy)- 31.08.2014 r. Catering (przerwa kawowa) w ramach projektu zostanie zapewniony na potrzeby organizacji grupowych wydarzeń edukacyjnych na które składać się będą: A. - szkolenia, - warsztaty, - konsultacje,- spotkania realizowane w ramach rocznych planów wspomagania szkół i przedszkoli. B.- spotkania realizowane w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli. 2. Szacunkowa ilość zamawianej usługi: Rodzaj cateringu: 1) Przerwa kawowa, Przeznaczenie: Wydarzenie edukacyjne: Szkolenia, warsztaty, konsultacje, spotkania grupowe realizowane w ramach rocznych planów wspomagania szkół i przedszkoli, Szacunkowa liczba wydarzeń edukacyjnych: 180; Liczba usług podczas 1 wydarzenia na 1 uczestnika: 1; Szacunkowa liczba uczestników podczas 1 wydarzenia: 15; Szacunkowa liczba uczestników łącznie: 2 700. 2) Przerwa kawowa, Przeznaczenie: Wydarzenie edukacyjne: Spotkania grupowe ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli, Szacunkowa liczba wydarzeń edukacyjnych: 12; Liczba usług podczas 1 wydarzenia na 1 uczestnika: 1; Szacunkowa liczba uczestników podczas 1 wydarzenia: 26; Szacunkowa liczba uczestników łącznie: 312. Cena cateringu (przerwy kawowej) na jedno wydarzenie edukacyjne obejmuje: a) Kawa - 200ml (osoba): Wywar gotowy do spożycia - przygotowany z drobno mielonej kawy. Do przygotowania wywaru należy użyć, nie mniej niż 5g kawy na 200ml wody. Przygotowany produkt należy podać w termosach lub warnikach zapewniających utrzymanie odpowiedniej temperatury napoju. Zamawiający nie dopuszcza podania kawy w postaci sypkiej oraz wrzątku do samodzielnego przygotowania napoju. b) Herbata - 150ml (osoba): Wywar gotowy do spożycia. Do przygotowania wywaru należy użyć, nie mniej niż 2g herbaty na 200 ml wody. Przygotowany produkt należy podać w termosach lub warnikach zapewniających utrzymanie odpowiedniej temperatury napoju. Zamawiający dopuszcza podanie herbaty w postaci 2g torebek ekspresowych (ze sznureczkiem zakończonych kartonikiem) oraz wrzątku do samodzielnego przygotowania napoju z zastrzeżeniem, że Wykonawca zapewni liczbę torebek ekspresowych herbaty odpowiadającej 100% liczby uczestników szkolenia. Kawy i herbaty powinny być podane na zastawie ze szkła lub z równoważnego materiału. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń jednorazowych napojów gorących. c) Śmietanka do kawy - 25g (osoba): UHT, zawartość tłuszczu nie mniej niż 10%, podana w dzbankach na śmietankę lub opakowaniach jednorazowych po 10-15g. d) Cytryna: Cytryna świeża pokrojona w plasterkach (podawana na talerzykach) co najmniej 1 plaster/os. e) Cukier: Cukier biały lub brązowy co najmniej 20 g os. f) Zimne napoje - podawana w dzbankach, łącznie co najmniej 0,3l osoba:- woda mineralna- soki owocowe Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń jednorazowych do konsumpcji napojów zimnych. g)Ciastka kruche, herbatniki zdobione - 70g (osoba): - ciastka kruche o smaku maślanym, - ciastka kruche o smaku maślanym typu herbatnikowego ozdabiane cukrem lub dodatkami o smakach owocowych lub masą czekoladową, - herbatniki ozdobne podlane masą czekoladową - Wykonawca dostarczy ciastka 3 typów w ilościach odpowiadających po 1/3 ogólnej ilości wynikającej z iloczynu 70 g x liczba osób na szkoleniu. Zamawiający wyklucza zastosowanie ciastek o smaku słonym. h) Owoce (różnego rodzaju): łącznie 3 kg (wydarzenie edukacyjne). 3. Wykonawca dostarczy o 20% więcej naczyń niż przewidywana liczba uczestników. 4. Świadczenie usługi cateringowej będzie się odbywać sukcesywnie, w okresie obowiązywania umowy, w ramach organizowanych przez Zamawiającego wydarzeń edukacyjnych. Wydarzenia edukacyjne w ramach projektu mogą odbywać się w różnych dniach i godzinach w okresie trwania umowy. 5. Miejscem realizacji usługi podczas szkoleń, warsztatów, konsultacji, spotkań grupowych realizowanych w ramach rocznych planów wspomagania szkół i przedszkoli będą następujące placówki: - Przedszkole Nr 1, ul. Chemików 33, 43-150 Bieruń, - Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2, ul. Hołdunowska 20, 43-143 Lędziny,- Gminne Przedszkole Nr 1, ul. Techników 25, 41-403 Chełm Śląski, - Przedszkole Miejskie w Imielinie, ul. W. Sapety 10, 41-407 Imielin, - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. K. Miarki, ul. Paderewskiego 5, 43-140 Lędziny, - Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orła Białego w Bieruniu, ul. Węglowa 11, 43-155 Bieruń, - Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Floriana Adamskiego, ul. O. Kolberga 1, 41-403 Chełm Śląski, - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Augusta Kardynała Hlonda w Chełmie Śląskim, ul. Górnośląska 45, 41-403 Chełm Śląski, - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1, ul. Krakowska 28, 43-150 Bieruń, - Szkoła Podstawowa im. Wilhelma Gawlikowicza, ul. Św. Jana 33, 43-220 Bojszowy, - Gimnazjum Gimnazjum Nr 2 im. Św. Walentego w Bieruniu, ul. Licealna 17a, 43-150 Bieruń, - Gimnazjum Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Gustawa Morcinka, ul. Hołdunowska 72, 43-143 Lędziny, - Gimnazjum Gimnazjum Nr 1 im. Janusza Korczaka, ul. Pokoju 29, 43-140 Lędziny,- Zespół Szkół w Chełmie Śląskim - Gimnazjum im. Karola Miarki ul. Śląska 12, 41-403 Chełm Śląski, - Zespół Szkół w Chełmie Śląskim - Technikum, ul. Techników 18, 41-403 Chełm Śląski. 6. Miejscem realizacji usługi podczas spotkań realizowanych w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli będzie placówka zlokalizowana na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego. Szczegółowe informacje co do adresu placówki zostaną podane Wykonawcy elektroniczną (e-mail) lub faxem nie później niż na 2 dni przed realizacją usługi. 7. Usługi cateringowe będą świadczone przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego określonym w dokumencie stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Zapotrzebowanie na realizację usługi na potrzeby konkretnego wydarzenia edukacyjnego będą przekazywane Wykonawcy drogą elektroniczną (e-mail) lub faxem nie później niż na 2 dni przed realizacją usługi, z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu za obopólną zgodą. W zapotrzebowaniu Zamawiający określi co najmniej: termin i miejsce wydarzenia edukacyjnego, godzinę podania cateringu (przerwy kawowej) i liczbę uczestników wydarzenia edukacyjnego. 8. Liczby wskazane w punkcie 2 niniejszego rozdziału są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Liczba rzeczywistych wydarzeń edukacyjnych oraz liczba uczestników może odbiegać od liczb podanych przez Zamawiającego w punkcie 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w pełnej części, określonej w punkcie 2, tj. zmniejszenia zgłoszenia zapotrzebowania co do ilości wydarzeń edukacyjnych oraz innej (mniejszej lub większej) liczby uczestników danego wydarzenia, niż podana w punkcie 2. 9. Rozliczenie wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o przekazane Wykonawcy zapotrzebowania na wykonanie usługi cateringu (przerwy kawowej) według cen jednostkowych za osobę określonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zwiększeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 10. W ramach umowy wykonawca jest zobowiązany do: - przygotowania, dowozu i podania cateringu (przerwy kawowej) w dni wskazane przez Zamawiającego, do miejsca i sali, w której będzie odbywało się wydarzenie edukacyjne, dla podanej w zapotrzebowaniu liczby osób, - świadczenia usługi cateringowej (przerwy kawowej) wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych o ważnym okresie przydatności do spożycia, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - przestrzegania przepisów w zakresie przygotowania i przechowywania artykułów spożywczych (m. in. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności żywienia Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z pózn. zm.), - podawania posiłków na zastawie ceramicznej lub szklanej z użyciem sztućców metalowych, serwetek papierowych i (lub) materiałowych, obrusów materiałowych, szklanek do napojów dostarczonych przez Wykonawcę, - estetycznego podania posiłków, - zabrania naczyń oraz resztek produktów najpóźniej 60 minut po zakończeniu wydarzenia edukacyjnego. 11. Wyłoniony Wykonawca musi przedstawić przed podpisaniem umowy kserokopię Decyzji Zatwierdzenia lub Zaświadczenia, z którego wynika, że w zakresie działalności gospodarczej wchodzi świadczenie usług cateringowych, wystawione przez odpowiedni organ Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 12.Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaną umową, w tym dokumentów finansowych. 13. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Kompetentni w edukacji-Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie bieruńsko-lędzińskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 lipca 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu bieruńsko - lędzińskiego. 15. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpsa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach