Miejski Zarząd Cmentarzy ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-14 621 27 89 , fax. 0-14 627 44 77
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Cmentarzy
ul. Bernardyńska 24 24
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 0-14 621 27 89, fax. 0-14 627 44 77
REGON: 85003357600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzc.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunalny Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CAŁOROCZNE USUWANIE ODPADÓW Z TERENU CMENTARZY KOMUNALNYCH W TARNOWIE - KOD CPV 90511000-2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na całorocznym usuwaniu odpadów komunalnych w odpowiednie miejsca składowania z kontenerów i pojemników podstawianych na cmentarzach komunalnych w Tarnowie. 2. W zakresie usług świadczonych na rzecz Zamawiającego zgodnie z Uchwałą Nr XLIV/820/2006 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 26 stycznia 2006 r., Wykonawca zapewni podstawienie kontenerów i pojemników umożliwiających składanie i usuwanie odpadów komunalnych z uwzględnieniem selekcji: 2.1. papier, tworzywa sztuczne, metal oraz szkło opakowaniowe-inne odpady nieulegające biodegradacji - 20.02.03 2.2. pozostałe odpady - z ogrodów, parków w tym z cmentarzy - ulegające biodegradacji - 20.02.01, 2.3. odpady z remontów - gleba i ziemia w tym kamienie - 20.02.02. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie jest wymagana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24.ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają załączyć w ofercie wg formuły: spełnia/nie spełnia, w zakresie: 2.1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oświadczenie -Rozdział IV ust. 4 pkt.b. SIWZ) 2.2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (oświadczenie - Rozdział IV ust.4 pkt.b. SIWZ), 2.3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie - Rozdział IV ust. 4 pkt. b SIWZ) 2.4. posiadanie co najmniej dwóch samochodów do usuwania odpadów stałych z kontenerów o pojemności 7 m3 i 5 m3 oraz jednego samochodu do usuwania odpadów z pojemników PA 1100 potwierdzone ich wykazem. 2.5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (oświadczenie - Rozdział IV ust. 4 pkt. a SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b/ oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ), c/ wykaz sprzętu specjalistycznego, w tym co najmniej dwóch samochodów do usuwania odpadów komunalnych stałych z kontenerów o pojemności 7 m3 ; 5 m3 oraz jednego samochodu do usuwania odpadów z pojemników PA1100, d/ aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, e/ dokument potwierdzający uprawnienia do składania zamówienia - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów od właściciela (oryginał lub kopia poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), f/ umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, g/ oświadczenie, że w razie wygrania przetargu Wykonawca nie uchyli się od podpisania umowy, h/ dokumenty wymienione w rozdziale IV ust. 2 i ust. 4. pkt. d. e. f. złożone do przetargu, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. i/ oświadczenia złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno - prawnych, j/ w przypadku składania oferty na całość zamówienia, należy dołączyć dodatkowe oświadczenie, że oferta jest ważna w przypadku wyboru na jeden zakres rzeczowy (rozdział I ust. 3 i 4 SIWZ). Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w postaci odpisu lub kopii nie potwierdzonego za zgodność z oryginałem, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzc.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
Dodano: 2016-07-26 - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC
Dodano: 2016-06-02 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki oraz ich zagospodarowanie w 2016 roku
Dodano: 2016-03-18 - Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów z Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Dodano: 2016-03-11 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki oraz ich zagospodarowanie w 2016 roku
Dodano: 2016-03-09 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów
Dodano: 2016-03-07 - Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków
Dodano: 2016-01-20 - Odbiór odpadów komunalnych z Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój.
Dodano: 2016-01-14 - Wywóz oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego Łącko-Czerniec oraz punktu oczyszczalni ścieków w Łącku
Dodano: 2016-01-12 - Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków
Dodano: 2015-12-30