Przetargi.pl
CAŁODOBOWA STAŁA OCHRONA OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM W PSZCZYNIE

Urząd Skarbowy w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, 3 Maja 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4492201 , fax. 032 4492205
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Pszczynie
    3 Maja 4 4
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4492201, fax. 032 4492205
    REGON: 27050743900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/pszczyna.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CAŁODOBOWA STAŁA OCHRONA OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM W PSZCZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa stała ochrona osób, mienia i obiektów realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz obsługa centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym w Pszczynie. Przez stałą bezpośrednią ochronę rozumie się ochronę p
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1.niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności- posiadać Koncesję MSWiA na usługowe prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia 3. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: pracownicy ochrony muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone; pracownicy nadzoru muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone 4.posiadający własną grupę interwencyjną, która na wezwanie pracownika ochrony lub osób upoważnionych ze strony zamawiającego niezwłocznie zostanie skierowana do siedziby zamawiającego i podejmie działania (czas ten nie może być dłuższy niż 15 minut). 5. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 2.000.000 zł; za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 6. spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę, przy zastosowaniu kryterium spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP 3. Oświadczenie z art. 24 ustawy PZP 4. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej)- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4-8 ustawy PZP- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy PZP- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualny odpis Decyzji- Koncesję- zezwalającą na podjęcie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz ustawie o ochronie osób i mienia, oraz licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia wraz z wszystkimi ewentualnymi późniejszymi zmianami tej decyzji 9. Aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000 zł, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą 10.Pełnomocnictwo- w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Ponadto wykonawca powinien dołączyć do oferty projekt umowy- zał. Nr 5 do SIWZ. Wszystkie dokumenty wymagane winny być podpisane i złożone zgodnie z wymogami SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/pszczyna.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach