Przetargi.pl
Całodobowa ochrona osób i mienia w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Dziewcząt w Kruszwicy, ul. Kujawska 20

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kruszwicy ogłasza przetarg

  • Adres: 88-153 Kruszwica, ul. Kujawska 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 353 47 56 , fax. 0-52 353 47 56
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kruszwicy
    ul. Kujawska 20 20
    88-153 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 353 47 56, fax. 0-52 353 47 56
    REGON: 34048270200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona osób i mienia w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Dziewcząt w Kruszwicy, ul. Kujawska 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowe wykonywanie usług ochrony osób i mienia w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Dziewcząt w Kruszwicy, ul. Kujawska 20. Przez ochronę osób i mienia należy uznać działania w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r,Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) tj. mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalnosci oraz działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Budynek Młodzieżowego Ośrdka Wychowawczego dla Dziewcząt w Kruszwicy, ul. Kujawska 20 jest dwukondygnacyjny (parter i I piętro), teren ogrodzony, okna okratowane, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny. W ośrodku aktualnie przebywa 55 wychowanek ( docelowo może przebywać 76) oraz 57 pracowników ośrodka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia,2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) będą posiadali polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie minimum 1 000 000 zł.z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, które swoim zakresem obejmować będzie ochroną obiekty objęte zamówieniem od dnia 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Zamawiający dopuszcza złożenie promesy wydanej przez firmę ubezpieczeniową na zawarcie polisy odpowiedzialności cywilnej na w/w terminy i sumy lub złożenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia niższą niż wymagana przez zamawiającego, łącznie z promesą lub innym dokumentem wydanym przez firmę ubezpieczeniową potwierdzającym przyrzeczenie zawarcia umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej kontraktowej do sumy minimum 1 000 000 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarzcej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r.3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków będzie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną ) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załączniki nr 2 i 3 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,5) koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145,poz. 1221 z późn.zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, 6) wykaz wykonanych ( co najmniej 2) usług, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie co najmniej 2 dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie np, referencje, zał. nr 4 do SIWZ- 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony na formularzu stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ, 8) oświadczenie, że wykonawca dysponuje samochodową grupą interwencyjną sporządzone na formularzu stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ, 9) aktualną polisę ubezpieczeniową bądż promesę lub inny dokument potwierdząjacy przyrzeczenie zawarcia umowy ubezpieczeniowej wydany przez firmę ubezpieczeniową zgodnie z terminami i kwotami określonymi w części V, pkt.1 ppkt 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach