Przetargi.pl
Całodobowa ochrona Hali widowiskowo-sportowej w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona Hali widowiskowo-sportowej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Całodobowa ochrona obiektu, pełnienie funkcji portiera i wykonywanie sporadycznych zadań konserwatorsko - porządkowych 1. Całodobowa ochrona obiektu i pełnienie funkcji portiera- wymagana pełna znajomość specyfiki obiektu 2. Okresowa kontrola budynku w trakcie służby (obchody co najmniej co godzinę), a w szczególności: a) obchody wewnątrz i na zewnątrz obiektu b) kontrolowanie zamknięcia okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych, sanitariatach, oraz drzwi wejściowych i awaryjnych, c) sprawdzanie ogólnego stanu sanitariatów, d) sprawdzanie stanu instalacji c.o i c.w.u e) sprawdzanie zamknięcia pokoi biurowych, pomieszczeń użytkowych i magazynowych. 3. Czuwanie nad bezpieczeństwem i porządkiem w obiekcie 4. Interweniowanie w sprawach dotyczących zakłócania porządku przez użytkowników i osoby obce w tym nadzór na klientami kawiarni oraz jej działalnością. 5. Ochrona mienia znajdującego się w obiekcie przed każdą formą jego zagarnięcia lub zniszczenia. 6. Zwracanie uwagi na rzeczy wynoszone z obiektu (sprzęt, pakunki, gaśnice), sprawdzenie uprawnień do dysponowania wynoszonym majątkiem i zanotowanie w raporcie, z którego pomieszczenia jest on wynoszony i przez kogo. 7. Obsługa wszystkich szatni, natrysków, pokoju sędziów, pokoju dla prasy: systematyczne obchody (co 45 min.), 8. Wydawanie kluczy, obsługa wentylacji i oświetlenia. 9. Współpraca z organizatorami imprez - czynny udział w przygotowaniu obiektu do imprez: pomoc fizyczna, techniczna i organizacyjna przy rozstawianiu urządzeń, aparatury, rozwieszanie banerów, wskazanie przyłączy, wydawanie drabin, rusztowania, stołów, krzeseł i innych potrzebnych materiałów 10. Obsługa klientów indywidualnych i stałych użytkowników np. udzielanie informacji osobom zainteresowanym przychodzącym do budynku, wskazanie szatni, natrysków, wydawanie piłek, siatek, rakietek, sprzętu treningowego, prowadzenie ewidencji, udostępnianie sauny, wydawanie kluczy od pomieszczeń wyłącznie osobom upoważnionym, przestrzeganie harmonogramu wykorzystania obiektu, natychmiastowe informowanie opiekunów grup o stwierdzonych nieprawidłowościach. 11. Obsługa elektronicznej tablicy wyników - objaśnianie sędziom i osobom wyznaczonym przez organizatora zasady działania tablicy przed i w trakcie imprez. 12. Obsługa sprzętu nagłaśniającego - uruchamianie sprzętu przed treningami i objaśnianie zasady działania przed zawodami, podłączanie mikrofonu 13. Obsługa oświetlenia 3 sal sportowych - włączanie, wyłączanie 14. Obsługa sauny - włączanie, wyłączanie, ustawianie temperatury, reagowanie na sygnał alarmowy, wentylacja. 15. Obsługa stołów do tenisa - rozkładanie, ustawianie, składanie, zakładanie siatki 16. Obsługa oświetlenia zewnętrznego - włączanie, wyłączanie, 17. Natychmiastowe reagowanie na potrzeby zmieniających się organizatorów np. mecz po meczu -z uwagi na dużą liczbę użytkowników właściwe rozmieszczanie w szatniach i egzekwowanie ich sprawnego opuszczania oraz pkt.3 18. Rozwieszanie i ściąganie banerów (różne ilości) również na wysokości (z wykorzystaniem rusztowania warszawskiego będącego na wyposażeniu hali) 19. Obsługa parkingów zewnętrznych - otwarcie, wystawienie oznakowań, organizacja ruchu, wskazanie sposobu parkowania, utrzymanie drożności dróg p-pożarowych 20. Rozkładanie i składanie wykładzin ochronnych - 1300 m2 (sporadycznie, potrzebne zaangażowanie od 4-6 osób) 21. Rozkładanie siatki do siatkówki 22. Pomoc konserwatorowi MZUK przy montażu i demontażu bramek w zależności od dyscypliny, montażu i demontażu schodów przenośnych do widowni 23. Włączanie i wyłączanie alarmu, obsługa monitoringu oraz kontakty z centrum monitoringu 24. Znajomość i przestrzeganie instrukcji dotyczącej zasad postępowania w przypadkach zagrożenia (m.in. ewakuacji, pożaru itp.). 25. W razie pożaru lub wypadku - powiadamianie straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, policji, z równoczesnym powiadomieniem kierownika obiektu. 26. W razie zagrożenia pożarem, wybuchem, innym istotnym czynnikiem lub zatruciem środkami chemicznymi - otwarcie wszystkich drzwi wejściowych i awaryjnych, oraz wezwanie wszystkich osób znajdujących się w budynku do natychmiastowego opuszczenia pomieszczeń. 27. Zapewnienie sprawnego opuszczania budynków aż do przybycia odpowiednich służb. II. Dodatkowe obowiązki 1. Conocne mycie dużej hali, w tym usuwanie kleju z parkietu (stosowanego przy piłce ręcznej) 2. Systematyczne sprzątanie terenu zewnętrznego hali (sąsiedztwo 2 szkół) 3. Odśnieżanie terenu zewnętrznego oraz schodów wejściowych i posypywanie śliskich powierzchni środkami dostarczonymi przez MZUK. Dbanie o czystość schodów i podestów. 4. Przekazywanie rzeczy znalezionych kierownikowi obiektu. 5. Podporządkowanie się dodatkowym i okresowym zarządzeniom wewnętrznym. 6. Udostępnianie pomieszczeń z licznikami wody, energii elektrycznej i cieplnej upoważnionym służbom MZUK oraz służbom dostawców mediów. 7. Prowadzenie na bieżąco następującej dokumentacji: a) grafik służbowy portierów b) zeszyt raportów, c) zeszyt usterek d) wykaz telefonów awaryjnych. 8. Dbałość o estetyczną prezencję osobistą (jednolite umundurowanie), kulturę współżycia i uprzejmość w przekazywaniu informacji, utrzymywanie estetycznego wyglądu portierni i jej otoczenia. 9. Wyposażenie pracowników pełniących słuzbę w środki łączności bezpośredniej (oprócz telefonów stacjonarnych MZUK) 10. Pilnowanie zakazu palenia tytoniu we wszystkich pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/page.php?page=page&id=7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach