Przetargi.pl
Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiącej własność Województwa Lubuskiego położonej w miejscowości Gorzów Wlkp.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiącej własność Województwa Lubuskiego położonej w miejscowości Gorzów Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiącej własność Województwa Lubuskiego położonej w miejscowości Gorzów Wlkp. W skład nieruchomości wchodzą: a) nieruchomość gruntowa zabudowana budynkami i budowlami byłego szpitala o numerze ewidencyjnym działki 2318 o powierzchni 4129,00 m? , położona przy ul. Warszawskiej 48, b) nieruchomość gruntowa zabudowana budynkami i budowlami byłego szpitala o numerze ewidencyjnym 2321)1 o powierzchni 24153,00 m? , położona przy ul. Warszawskiej 48, c) nieruchomość gruntowa niezabudowana o numerze identyfikacyjnym 2317)4 o powierzchni 278,00 m?, położona przy ul. Teatralnej 48, 2. Czynności ochrony polegać będą na pełnej ochronie przedmiotu umowy określonego w pkt. 1.1 a) przed włamaniem, kradzieżą, wandalizmem, pożarem, wstępem na teren kompleksu osób nieupoważnionych. a) Czynności ochrony będą realizowane całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia. b) Ochrona będzie realizowana przez jeden posterunek całodobowy w obsadzie dwuosobowej ze wzmocnieniem nocnym jednoosobowym w godz. od 22.00 - 6.00. c) Ochrona będzie realizowana przez pracowników służb dozoru nieuzbrojonych, wyposażonych w środki łączności i latarkę. 3. Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 85 31 23 10 5 - usługi dozoru. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy. 5. Obiekty podlegające ochronie nie są obiektami, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) tzn. nie są obiektami obowiązkowej ochrony. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 6.1. niedopuszczenie do bezprawnego przebywania na terenie chronionych obiektów osób nieupoważnionych, w szczególności osób zakłócających ład i porządek na ich terenie, 6.2. systematyczny obchód obiektów oraz terenu wokół niego w celu: - zapobieżenia kradzieżą mienia, - sprawdzenia stanu technicznego zabezpieczenia obiektów i znajdującego się w nich mienia, 6.3. niezwłoczne zgłaszanie Policji przypadków naruszenia prawa na terenie chronionego obiektu i współpraca w prowadzonych postępowaniach wyjaśniających, 6.4. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z pełnieniem służby, 5.5. współpracę w zakresie ochrony z wyznaczonym pracownikiem zamawiającego oraz składanie raportów dotyczących zaistniałych zdarzeń podczas dyżuru, najpóźniej w ciągu 6 godz. od zdarzeń, 6.6. przestrzeganie należytego zachowania w trakcie służby oraz dbałość o wygląd zewnętrzny pracowników Wykonawcy, 6.7. przestrzeganie przepisów ppoż. na terenie obiektów chronionych oraz na terenie przyległym, 6.8. zachowanie tajemnicy wiadomości uzyskanych w czasie pełnienia służby oraz danych dotyczących chronionego obiektu , 6.9. sprawdzenie stanu zabezpieczenia obiektów po godzinach pracy . 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1. wsparcia służby grupami interwencyjnymi /w razie konieczności/, 7.2. użycia siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony zgodnie z art. 38 ust. 2 pkt 1 ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 7.3. zapewnienia wpływu zamawiającego na dobór nowo zatrudnianych osób, do ochrony obiektów, 7.4. zapewnienie znajomości topografii obiektów przez pracowników. 8. Wykonawca będzie świadczył usługi przez osoby: 8.1. nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane, 8.2. jednolicie umundurowane, 8.3. posiadające imienne identyfikatory, 8.4. posiadające licencję pracownika ochrony i mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać się: a) iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. w zakresie ochrony budynków, mienia o wartości minimum 100.000,00 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie uwzględni jako spełnienia warunku wykazania się przez Wykonawcę usługą polegającą na ochronie zorganizowanych imprez okolicznościowych. b) iż dysponuje osobami posiadającymi licencję w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Jeżeli z w/w dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna być aktualna na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2b do SIWZ (zał. 2b dotyczy wyłącznie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem (liderem) był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.1. Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z przepisami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.2. Oferta musi być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika (lidera). 2.3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.1. lit. b) musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego (art. 22 ust. 1 pkt 1,2 i 3 ustawy Pzp). - składa lider konsorcjum. 2.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1.1 lit. c), zobowiązany jest złożyć każdy z członków konsorcjum, w tym lider (art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 2.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w rozdziale V pkt 1 ppkt 1.1. lit. c), 1.2; 1.3; muszą być złożone przez każdego członka konsorcjum, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach tj. V pkt 1 ppkt 1.4., 1.5., 1.6, 1.7 muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 2.6. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej, oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy. 2.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt. 1.2. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio iż: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) wg załącznika nr 2 do SIWZ w przypadku Wykonawcy ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia publicznego, b) wg załącznika nr 2a do SIWZ w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego (art. 22 ust. 1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Pzp) - jeśli dotyczy ( składa wyłącznie lider konsorcjum), c) wg załącznika nr 2b do SIWZ w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - jeśli dotyczy (składa każdy członek konsorcjum, w tym lider). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły wykonania usługi bez zastrzeżeń itp.) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu powierzonych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykaz powinien uwzględniać wszystkie osoby skierowane do wykonywania niniejszego zamówienia tj. pracowników ochrony wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji dotyczącej ochrony osób i mienia. 1.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1.5 Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 1.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach