Przetargi.pl
Dozór budynku administracyjnego i obiektów zaplecza Nadleśnictwa Cybinka

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    ul. Dąbrowskiego 43 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
    REGON: 97003992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór budynku administracyjnego i obiektów zaplecza Nadleśnictwa Cybinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Całodobowy monitoring systemów alarmowych, budynku administracyjnego w oparciu o posiadaną przez zamawiającego instalację alarmową antywłamaniową. Wykonawca we własnym zakresie zapewni urządzenia, oraz odpowiednie sposoby przekazywnia informacji pomiędzy centralą alarmową a punktem dyspozycyjnym wykonawcy (np. karty SIM, anteny zewnętrzne, opłaty abonamentowe, itp) 2. Ochrona fizyczna a) dozór bezpośredni budynku administracyjnego Nadleśnictwa Cybinka wraz z przyległym zapleczem technicznym (placami i budynkami). Wymagania dotyczące tej części zamówienia wyszczególniono w pkt. 6, b) wsparcie interwencyjne przez pracowników licencjonowanych wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego (SUFO -Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne) Wymagany czas interwencji (przybycie jednostki interwencyjnej do siedziby Nadleśnictwa Cybinka) nie dłuższy niż 25 min. od momentu uruchomienia alarmu, lub otrzymania informacji o zdarzeniu 3. Konserwacja systemu alarmowego antywłamaniowego, oraz telewizji przemysłowej. Konserwację należy przeprowadzać 1 raz na kwartał. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie i ustawienia centrali, sprawdzić działanie systemu telewizji przemysłowej (kamer, rejestratora) 4. Obiekty objęte ochroną znajdują się w miejscowości Cybinka, przy ul. Dąbrowskiego 43. Obszar objęty dozorem zaznaczony jest na szkicu sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Powierzchnia objęta dozorem bezpośrednim - 1,62ha - W tym powierzchnia poza ogrodzeniem - ok.0,40ha Dozorowi podlegają wszystkie obiekty znajdujące się w obszarze objętym dozorem. Nadleśnictwo Cybinka planuje sprzedaż części obiektów zaplecza, w związku z czym wielkość obszaru objętego dozorem w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmniejszeniu. Dozór należy wykonać własnymi pracownikami, którzy powinni być odpowiednio przeszkoleni, oraz poinstruowani o swoich obowiązkach. 5. Godziny dozoru bezpośredniego: 1) w okresie od dnia 01.04.2014r do 31.10.2014r. - wszystkie dni od godz. 20.00, do godz. 7.00 dnia następnego 2) w okresie od dnia 01.11.2014r do dnia 31.12.2014r - wszystkie dni od godz. 16.00, do godz. 7.00 dnia następnego Zamawiający udostępni odpłatnie pomieszczenie -stróżówkę zlokalizowaną przy bramie wjazdowej na zaplecze Nadleśnictwa z przeznaczeniem dla pracownikom wykonującym dozór bezpośredni. Budynek posiada instalację elektryczną oraz wod - kan, ogrzewanie za pomocą grzejnika elektrycznego. Za udostępnienie pomieszczenia wraz z mediami (energia elektryczna, woda) zamawiający ustala stawkę ryczałtową w wysokości 100zł/miesiąc. 6. Zakres czynności dla strażników w ramach dozoru bezpośredniego: 1) punktualne obejmowanie służby 2) Sprawdzenie stanu przejmowanego mienia 3) Stałe przebywanie na terenie strzeżonego obiektu w godzinach służby 4) dokonywanie obchodów strzeżonego obiektu w nieregularnych odstępach czasowych, jednak nie rzadziej niż co 2 godziny, ze szczególnym zwróceniem uwagi na: stan zabezpieczenia pomieszczeń (kłódki, kraty, drzwi, okna), ogrodzenie, stan urządzeń sygnalizacyjnych (telefony, syreny, dzwonki) i przeciwpożarowych (gaśnice, woda, piasek, itp.), w trakcie obchodu należy dokonywać elektronicznego monitoringu pracy pracowników ochrony 5) dokonywanie oględzin punktów świetlnych, skuteczności zamknięć pomieszczeń, stanu ogrodzeń, 6) sprawdzanie ilości przedmiotów powierzonych przez Zamawiającego szczególnemu dozorowi, 7) odnotowywanie w książce służb informacji o stwierdzonych uchybieniach, a zauważone usterki należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu 8) W razie stwierdzenia włamania do strzeżonego obiektu Zamawiającego lub kradzieży mienia, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt Policji, i upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego. 9) Zamykanie wejść i wjazdów na pilnowany teren lub obiekt. 10) Prowadzić ewidencję wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na strzeżony obiekt - w godzinach dozoru. 11) Prowadzić ewidencję osób wchodzących na strzeżony teren. 12) Ponadto do obowiązków strażnika należy : a. utrzymywanie czystości i porządku w wyznaczonym rejonie pracy, b. niezwłoczne zawiadomienie kierownika Oddziału oraz Zamawiającego o wypadkach przy pracy oraz zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego, a także ostrzec współpracowników i inne osoby znajdujące się w rejonie zagrożenia o grożącym niebezpieczeństwie, c. w okresie zimowym - posypywanie piaskiem śliskich i oblodzonych przejść, oraz odśnieżenie w godzinach rannych (przed godz 7.00) wejścia głównego do budynku administracyjnego oraz parkingu przed tym budynkiem. d. przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz porządkowych, e. dokonywanie wpisów uwag w książce służb, 7. Interwencyjna ochrona obiektów obejmuje w szczególności 1) Natychmiastową interwencję w przypadku stwierdzenia włamania (na podstawie sygnalizacji alarmowej, informacji od pracowników ochrony lub pracowników zamawiającego) 2) Natychmiastowe wsparcie pracowników dozoru bezpośredniego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 1000,00 zł (jeden tysiąc) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: S Rzepin o/ Cybinka 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 jako tytuł wpłaty należy wpisać: Wadium na dozór budynku administracyjnego (nazwa wykonawcy jeżeli wpłacającym wadium jest inny podmiot) 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. pracy biura Nadleśnictwa ( od 8:00 do 14:00 ), najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 18.03.2014 roku do godz. 9:45 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis na gwarancji winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 18.03.2014 roku do godz. 9:45 . 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach