Przetargi.pl
Usługi dozoru mienia i utrzymania porządku na placu Nadleśnictwa Gubin

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Dolna 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 359 01 00 , fax. 068 359 01 01
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin
    ul. Dolna 19 19
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 359 01 00, fax. 068 359 01 01
    REGON: 97004012600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dozoru mienia i utrzymania porządku na placu Nadleśnictwa Gubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termin wykonania zamówienia 01.09.2016r. do 31.08.2017r. Przedmiotem zamówienia są usługi dozoru mienia oraz utrzymania porządku na placu Nadleśnictwa Gubin, ul. Dolna 19, 66-620 Gubin, w Gubinie. Zapotrzebowanie: usługi dozoru mienia w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 15:00 do godziny 07:00, w soboty, niedziele i święta 24 godziny na dobę. Wykonawca musi zapewnić wszystkim pracownikom pełniącym służbę dozoru jednolite umundurowanie. Mundury muszą posiadać naniesioną w widocznych miejscach nazwę firmy (emblemat). Zamawiający wskazuje, że formalne przejęcie obowiązków w zakresie ochrony obiektów nastąpi w dniu 01.09.2016r. w godzinach pracy Zamawiającego. Przez formalne przejęcie obowiązków przez Wykonawcę należy rozumieć wskazanie obiektów, które podlegają ochronie. 1.Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykonywania niniejszej umowy z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) prowadzenia dziennika pełnienia służby, c) pełnienia służby dozorowania, nadzorowania, poprzez wykonywanie czynności mających na celu ochronę mienia przekazanego pod dozór: przed kradzieżą, dewastacją, uszkodzeniem, zniszczeniem, na terenie strzeżonym oraz przed ingerencją osób trzecich, jak również w przypadku wystąpienia pożarów, klęsk żywiołowych oraz innych zagrożeń i sytuacji niebezpiecznych, d) fizycznego zabezpieczenia terenu i własności Zamawiającego przed przedostaniem się na ten obszar osób nieuprawnionych do wstępu i przebywania, e) zabezpieczenia pracowników w apteczkę pierwszej pomocy przedmedycznej z ważnym wkładem, f) bezzwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o zdarzeniach przestępczych, wykroczeniach lub innych szkodach zaistniałych na terenie Zamawiającego, g) sprawdzenia stanu zamknięcia drzwi, bram, oraz zamykanie bramy wjazdowej na teren, po godzinach urzędowania pracowników Zamawiającego, h) patrolowania i obchodów terenu podlegającego dozorowi, i) wyposażenia pracowników dozoru mienia w odpowiednie środki ochrony osobistej (jednolite umundurowanie z czytelnym logo firmy), j) nie dopuszczalne jest spóźnianie się lub wcześniejsze wychodzenie z pracy pracowników dozorujących mienie, k) bezwzględnie zabrania się przyjmowania w nocy osób postronnych, oraz zakłócanie ciszy nocnej, l) pracownicy Wykonawcy mają obowiązek kilkakrotnego obejścia w nocy terenu Nadleśnictwa, w celu sprawdzenia prawidłowości zabezpieczenia mienia (średnio co godzinę), m) powiadomienie kierownictwa Zamawiającego oraz odpowiednich służb o zauważonych awariach instalacji wodociągowej, c.o., kanalizacyjnej, elektrycznej, gazowej itp. n) włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, o) w zakresie utrzymania czystości placu, pracownicy Wykonawcy mają obowiązek: w okresie jesienno-zimowym usuwanie opadłych liści z placu Nadleśnictwa, oraz odśnieżanie terenu, posypywanie go piaskiem, gwarantując bezpieczne dojście pracownikom do budynków oraz parkingu, zamiatanie placu wg potrzeb, usuwanie na bieżąco śmieci, koszenie trawników, odchwaszczanie placu, przycinanie krzewów, p) utrzymanie w czystości i porządku udostępnionych pomieszczeń, q) Wykonawca dysponuje sprzętem umożliwiającym utrzymanie placu Nadleśnictwa Gubin w czystości i porządku, w postaci: kosiarki do trawników, grabi, mioteł, taczki, łopat do odśnieżania, piasku, soli drogowej itp. Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SIWZ (Opcja). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 4 ust 1. Zlecanie prac będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących Przedmiotem Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w postepowaniu przetargowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_gubin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach